بازی های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز


Matin 29 خرداد 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

 و یک بازی ریسینگ که از آثار مسابقه‌ای دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ میلادی الهام گرفته است، بازی‌های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز هستند.

بازی‌های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز مشخص شده‌اند که یکی از آن‌ها Sonic Mania از سگا است و دیگری Horizon Chase Turbo از استودیوی Aquiris Game Studios. این دو بازی قرار است جایگزین Overcooked! 2 و Hell is other demons شوند که از دیروز تا ۲۴ ژوئن (۲ تیر) رایگان شده‌اند. همچنین بازی رایگان قبلی اپیک گیمز جدیدترین اثر استودیوی رمدی یعنی Control بود که از ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) تا دیروز رایگان شده بود.

بازی Horizon Chase Turbo درواقع نوعی ادای دین است به بازی‌های آرکید مسابقه‌ای اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ میلادی مانند Rush ،Out Rush و Top Gear. این بازی از مولتی‌پلیر اسپلیت اسکرین پشتیبانی می‌کند و بازیکنان برسر دریافت ۱۲ جام می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. همچنین بازی میزبان ۱۰۰ پیست مسابقه، ۴۸ شهر، بیش از ۳۰ ماشین قابل آنلاک کردن و ۱۲ آپگرید است. علاوه‌براین‌ها، هورایزن چیس توربو دارای لیدربرد و Ghost Mode آنلاین است.

Sonic Mania از طرفی یک بازی سرعتی در سبک پلتفرمر است که مراحل کلاسیک سونیک را با مراحل جدیدتر درهم آمیخته است و به طرفداران این مجموعه و پلتفرمربازها پیشنهاد می‌شود. همچنین بازیکنان با پرداخت ۵ دلار می‌توانند آن را به نسخه‌ی Sonic Mania Plus ارتقا دهند که این‌طور که گفته شده، از بازی اصلی هم بهتر است.

بازی رایگان این هفته اپیک گیمز: Hell is Other Demon, Overcooked 2

Hell is Other Demon: یک بازی شوتر، اکشن و پلتفرمر است. همینطور این بازی از عناصر بازی‌های سبک یاغی هم استفاده می‌کند. در دنیایی ترسناک و پر از هیولا بگردید. غول‌های بزرگ را شکست دهید و از موسیقی زیبا لذت ببرید.

بازی Overcooked با یک سری دیگر از آشپزی‌های فاجعه آمیز بازگشته است. به شهر پیاز بازگردید و تیم خود را از آشپزها بسازید. این آشپزها می‌توانند دوستانتان باشند. این بازی یک بازی سرگرم کننده برای دورهمی‌ها تا چهار نفر است. پس به پیش‌بندهای خودتان بچسبید نوبت نجات دنیاست!

این دو بازی در اپیک گیمز تا 3 تیر رایگان خواهند بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*