سریال Ted Lasso برنده جایزه Peabody Award شد


امید دلیری 1 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Ted Lasso برنده جایزه Peabody Award شد. کمدی محبوب اپل تی وی در هشتاد و یکمین سال این مراسم معتبر ، مورد تقدیر قرار گرفته است.

سریال Ted Lasso موفق به کسب جوایز متعددی از جمله انجمن نویسندگان و منتقدان و انجمن کارگردانان شده بود. اکنون این سریال موفق به کسب جایزه Peabody شده است. این جایزه به نمایش ها و سریال هایی داده می شود که نمره بسیار عالی را در ارزیابی دریافت می کنند. سازمان دهندگان مراسم Peabody Award ، بیانیه ای منتشر کرده اند در این بیانیه آمده است که :

آنچه احتمالاً این داستان زشت آمریکایی ارائه می دهد ، دوز جذابی از خوش بینی ریشه ای است. Jason Sudeikis به همان اندازه دوست داشتنی است که نقش Ted Lasso هم همین طور است. Ted Lasso به خاطر ارائه و شیوع پایدار مردانگی ، چه در صفحه نمایش و چه در خارج آن برنده این جایزه شد. خصوصاً در زمانی که مردم واقعاً به نمونه های الهام بخش مهربانی احتیاج دارند.

مراسم Peabody Award امسال به دلیل شیوع ویروس COVID-19 لغو شد. به همین دلیل Jason Sudeikis ، ستاره و نویسنده سریال Ted Lasso در یک پیام ویدیویی از داوران Peabody تشکر کرد. وی گفت: بسیار ممنونم از این افتخار ، واقعاً باورنکردنی است. ما بسیار خوشحال و ممنونیم. از طرف همه نویسندگان و تهیه کنندگان گرفته تا هرکسی که در دفتر تولید ، دفتر ویرایش ، کارکنان و گروه بازیگران. همه افراد در اپل ، شرکت Warner Brothers و Doozer. وی ادامه داد : من از والدین و خواهرانم ممنوم. محتملاً از بچه هایم نیز اگر می توانستم آنها را وادار کنم که بنشینند و نمایش لعنتی را تماشا کنند ممنونم.

فصل دوم سریال Ted Lasso قرار است از 23 ژوئیه در +Apple TV پخش شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*