لوگوی Only on PlayStation از کاور بازی Ghost of Tsushima حذف شد


Matin 1 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

شایعه‌ی عرضه‌ی بازی‌های Ghost of Tsushima و حتی God of War برای رایانه‌های شخصی، اخیراً با حذف شدن لوگو و نشان Only on PlayStation از کاور رسمی بازی Ghost of Tsushima قوت گرفت.

 

بازی Ghost of Tsushima که به عنوان مصداق بارز عدم بی‌نقص بودن نمره‌ی متا قلمداد می‌شود.

اولین بار در سال ۲۰۲۰ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. و در مدتی کوتاه توانست تا نظر مثبت جمع کثیری از بازی‌بازان را به خود جلب کند. همچنین، افرادی که از داشتن کنسول‌های پلی‌استیشن بهره‌مند نبودند نیز. گاه و بی‌گاه برای تجربه‌ی این بازی و دیگر عنوان عرضه‌شده‌ی پلی‌استیشن در سال ۲۰۲۰ یعنی The Last of Us Part II وسوسه به تهیه‌ی یک کنسول پلی‌استیشن می‌شدند. اما به هر ترتیب، اخیراً اطلاعاتی از این بازی منتشر شده که نوید عرضه‌ی آن بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی را می‌دهد. و احتمالاً جامعه‌ی بزرگ‌تری قادر خواهند بود تا از تجربه‌ی این بازی لذت ببرند.

در واقع، شایعات عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی اخیراً توسط یکی از کاربران توییتر با نام کاربری ‘CrazyLeaksOnATrain‘ منتشر شد. و جالب است بدانید که وی ادعا می‌کرد که بازی‌های Bloodborne ،Uncharted ،God of War و Ghost of Tsushima در صف پورت شدن برای رایانه‌های شخصی هستند. که البته، در آن زمان این جمله با جواب‌هایی تمسخر آمیز پاسخ داده شد. در واقع، چندی پیش عرضه‌ی بازی Uncharted برای رایانه‌های شخصی توسط خلاصه عملکرد سونی در سال اخیر و شخص جیم رایان فاش شد. و اخیراً نیز صحبت‌هایی پیرامون عرضه‌ی بازی Bloodborne برای این پلتفرم شنیده شد. اما در قدم بعدی، ساعاتی پیش یکی از کاربران توییتر متوجه حذف شدن لوگو و نشان Only on PlayStation از کاور رسمی بازی Ghost of Tsushima شد تا شایعه‌ی عرضه‌ی این بازی و حتی God of War نیز برای پلتفرم رایانه‌های شخصی قوت بگیرد.

به هر ترتیب، اعمال تغییرات و حذف شدن جزئیات در کاور یک بازی طبعاً نمی‌تواند دلیل بر عرضه‌ی آن برای پلتفرم دیگری باشد. اما اگر به خاطر داشته باشید، سونی سعی دارد تا به جای تمام انحصاری کردن بازی‌هایش، لقب Console Exclusive را به آن‌ها داده و در نتیجه راه برای عرضه‌ی تمامی عناوین اختصاصی پلی‌استیشن برای رایانه‌های شخصی باز شود؛ مسیری که از مدت‌ها پیش ایکس باکس نیز پیش گرفته است.

همچنین، ساخت صفحه‌ی اختصاصی پلی‌استیشن در فروشگاه استیم، عدم درج لوگوی Only on PlayStation بر روی کاور تمامی بازی‌های پلی‌استیشن ۵ از جمله Spiderman Miles Morales و به نمایش درآمدن نام PC برای پلتفرم‌های مقصد بازی Demon’s Souls در رویداد State of Play (که سپس آن را اشتباه انسانی قلمداد کردند) نیز نشان دهنده‌ی تغییر کامل سیاست‌های سونی نسبت به لفظ انحصاری و تغییر تمرکز این شرکت از سخت افزار به فروش نرم افزار و بازی هستند.

یکی از کاربران فروشگاه آمازون اقدام به خرید این نسخه از بازی نمود و بر روی کاور این بازی همچنان لوگوی Only on PlayStation به چشم می‌خورد. اما همچنان دلیل وجود نداشتن این لوگو در وبسایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف مشخص نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*