اولین پیش نمایش مستند Watch the Sound With Mark Ronson منتشر شد


امید دلیری 3 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین پیش نمایش مستند Watch the Sound With Mark Ronson منتشر شد. اپل تی وی اولین پیش نمایش از مستند آینده خود را به اشتراک گذاشته است. این پیش نمایش با حضور Angel Olsen ، Charli XCX ، Paul McCartney و افراد دیگر همراه است.

مستند Watch the Sound With Mark Ronson دارای شش قسمت می باشد. این مستند تقاطع فناوری و نوآوری موسیقی را بررسی می کند. Mark Ronson در کنار بزرگان صنعت موسیقی به گفتگو می پردازد و در مورد ایده های ساخت موسیقی صحبت می کند. اپل می گوید که هر قسمت از این سریال مستند را دنبال خواهد کرد. او داستان های ناگفته پشت موسیقی را کشف می کند و تولیدکنندگان و سازندگان می خواهند برای پیدا کردن صدای عالی به دنبال آن باشند.

در انتهای هر قسمت ، Mark Ronson قطعه جدیدی از موسیقی اصلی را خلق و رونمایی می کند. پیش نمایش مستند Watch the Sound With Mark Ronson به سرعت چندین هنرمند حاضر در این مجموعه را فهرست می کند. از جمله:

  • Paul McCartney – Dave Grohl – Santigold – Questlove – Mike D – Adrock – Kathleen Hanna
  • Charli XCX – T-Pain – Sean Ono Lennon – Tame Impala- Wale – King Princess – DJ Premier
  • Denzel Curry – Jonsi – Too Short – Josh Home – Diana Gordon – Ezra Koeing – Gary Numan

این مستند از تاریخ 30 جولای در +Apple TV پخش می شود. تهیه کنندگان اجرایی این مستند ، Ronson, Nevill, Mark Monroe, Jason Zeldes, Kim Rozenfeld می باشند. این مستند به دیگر مستند های متمرکز بر موسیقی و نوازندگان +Apple TV اضافه شد. دیگر مستند ها شامل Billie Eilish: The World’s A Little Blurry ، Beastie Boys Story و Black & Blues می باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*