وب کمیک Strange Planet به صورت انیمیشن در +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 3 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

وب کمیک Strange Planet به صورت انیمیشن در +Apple TV پخش می شود. اپل تی وی سفارش اقتباس مستقیم از این کمیک را داده است. تهیه کنندگان این مجموعه قرار است Dan Harmon و Nathan Pyle باشند.

وب کمیک Strange Planet دارای بیگانگان آبی زیبا است که کارهای روزمره را انجام می دهند. اما آنها را با زبانی عجیب توصیف می کند. Nathan Pyle سازنده آن می باشد. Dan Harmon سازنده مشترک انیمیشن Rick and Morty به عنوان تهیه کننده اجرایی این نمایش فعالیت می کند. طبق گزارش Deadline ، این مجموعه توسط استودیوی اپل و استودیوی انیمیشن ShadowMachine تولید شده است.  استودیوی انیمیشن ShadowMachine قبلاً مسئولیت فیلم Bojack Horseman را بر عهده داشته است.

Amalia Levari هم تولید وب کمیک Strange Planet را بر عهده خواهد داشت. او به خاطر حضور در نمایش Joe Pera Talks With You شناخته می شود. جزئیات بیشتری از این نمایش به اشتراک گذاشته نشده است. سفارش این سری انیمیشن ، موفقیت اپل را با سری انیمیشن Central Park دنبال می کند که فصل دوم آن از جمعه پخش می شود. در فصل دوم سری انیمیشن Central Park ، خانواده Tillerman به زندگی و مراقبت از معروف ترین پارک جهان ادامه می دهند. Molly سختی های دوران نوجوانی را تجربه می کند. Cole به دلیل یک اتفاق واقعاً شرم آور در مدرسه به چالش کشیده شده است. Paige همچنان داستان فساد شهردار را تعقیب می کند و Owen با لبخند بر لب ، پارک ، کارمندان و خانواده اش را مدیریت می کند. در همین حال ، Bitsy در کنار Helen هرچه بیشتر به هدف شوم خود مبنی بر تصاحب پارک مرکزی نزدیک می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*