+Apple TV ویدئوی جدیدی از پشت صحنه ی سریال Physical منتشر کرد


امید دلیری 3 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV ویدئوی جدیدی از پشت صحنه ی سریال Physical منتشر کرد. اپل تی وی ویدئوی جدیدی را به نمایش گذاشت که پشت صحنه سریال کمدی تاریک خود را نشان می دهد.

ویدئوی جدید در کانال رسمی +Apple TV در یوتیوب  منتشر شده است. این ویدئو شامل تفسیرها و دیدگاه هایی از سازنده سریال Annie Weisman و همچنین بازیگرانی مانند Rory Scovel ، Della Saba ، Dierdre Friel و Byrne است. این ویدئو همچنین برخی از شخصیت های سریال از جمله مبارزات Sheila با بدشکلی بدن و پرخوری عصبی را نشان می دهد.

سریال Physical برای اولین بار در فوریه 2021 معرفی شد. شخصیت اصلی سریال ، Sheila نام دارد. زنی که در مورد رقصنده شدن برای مقابله با نقش خود به عنوان یک خانه دار باتجربه رویاپردازی می کند. در توضیحات اپل آمده است : Sheila Rubin یک زن خانه دار بی سر و صدا در دهه 80 مستقر در ساندیگو است. Sheila در پشت درهای بسته با شیاطین درون و صدای درونی خود می جنگد. اما وقتی او با ایروبیک آشنا می شود ، اوضاع تغییر می کند. او راهی برای توانمند سازی و موفقیت ایجاد می کند.

سریال Physical دارای 10 قسمت می باشد و به عنوان یک کمدی تاریک معرفی شده است. این سریال از 18 ژوئن برای اولین بار در +Apple TV پخش می شود. این سریال توسط Annie Weisman ساخته شده است. او قبلاً به عنوان نویسنده و تهیه کننده در سریال های Desperate Housewives و Suburgatory حضور داشته است. از دیگر بازیگران این سریال می توان Lou Taylor Pucci, Paul Sparks و Ashley Liao را نام برد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*