سری انیمیشن Stillwater برنده جایزه Peabody شد


امید دلیری 5 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سری انیمیشن Stillwater برنده جایزه Peabody شد. این سری انیمیشن موفق به دریافت جایزه Peabody برای داستان سرایی شد.

اپل در بیانیه مطبوعاتی گفت ، این نمایش به دلیل تشویق به همدلی با داستان پردازی خانوادگی خود در مورد ذهن آگاهی مورد افتخار قرار گرفت. این اولین جایزه ای است که سری انیمیشن Stillwater برنده شده است. این سری انیمیشن اوایل سال جاری نامزد دریافت جایزه Annie برای بهترین محتوای تلویزیونی در گروه کودکان شد.

درخشش +Apple TV در Peabody Award

سری انیمیشن Stillwater براساس مجموعه کتاب های Zen Shorts نوشته ی Jon J Muth ساخته شده است. Scholastic Entertainment و Gaumont تهیه کنندگان این سری انیمیشن هستند.داستان آن درباره دو کودک است که در همسایگی یک پاندای دانا به اسم Stillwater زندگی می کنند. با توصیه های پاندای دانا شرایط سخت زندگی را پست سر می گذارند.یکی از نصیحت های Stillwater  این است که فقط کسانی که تلاش می کنند می توانند به موارد غیرممکن برسند.

اپل در رابطه با این انیمیشن می گوید: Stillwater با بیان داستان ها و شوخ طبعی ملایم ، درک عمیق تری از احساسات کودکان را به آن ها منتقل می کند.همچنین ابزار و راه هایی را به کودکان می دهد. این ابزار و راه ها به آنها کمک می کند تا با چالش های روزمره خود روبرو شوند.

جوایز Peabody برنامه ای را تشویق می کند که همدلی را تشویق می کند و دانش مخاطب را در مورد جهان گسترش می دهد. در اوایل این هفته ، سریال Ted Lasso به دلیل خوش بینی ریشه ای برنده جایزه Peabody شد. کمدی محبوب اپل تی وی در هشتاد و یکمین سال این مراسم معتبر ، مورد تقدیر قرار گرفت.

از زمان آغاز به کار +Apple TV در سال 2019 ، این سرویس 367 بار نامزد دریافت جایزه شده است. جوایزی از جمله اسکار ، گلدن گلوب و جوایز منتخب منتقدان. تاکنون ، اپل توانسته 108 بار برنده جایزه شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*