اپل پیش نمایش جدید سریال Schmigadoon را منتشر کرد


امید دلیری 6 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش نمایش جدید سریال Schmigadoon را منتشر کرد. ویدئوی جدید دو دقیقه ای ، نگاهی از سریال کمدی موزیکال جدید اپل تی وی را به بینندگان می دهد.

سریال Schmigadoon به عنوان تقلید خنده دار از نمایش های موزیکال توصیف می شود.این سریال یک زوج را که برای تقویت مجدد رابطه خودشان در یک سفر هستند را دنبال می کند. این زوج در سفر خود یک شهر جادویی کشف می کنند که در آن از سال 1940 همه در یک استودیوی موزیکال زندگی می کنند. سپس آن ها متوجه می شوند تا زمانی که عشق واقعی را پیدا نکنند نمی توانند از آن شهر خارج شوند. در این سریال Cecily Strong و Keegan-Michael Key حضور دارند و نقش شخصیت های اصلی را بازی می کنند.

فصل اول سریال Schmigadoon شامل شش قسمت می شوند.از دیگر بازیگران آن می توان Alan Cumming Kristin Chenoweth, Aaron Tveit, Dove Cameron را نام برد. این سریال با همکاری Cinco Paul و Ken Daurio ساخته شده است. Barry Sonnenfeld کارگردان و Cecily Strong تهیه کننده این سریال خواهند بود. همچنین Ken Daurio به عنوان مشاور تهیه کننده و نویسنده فعالیت می کند. Cinco Paul هم به عنوان مجری برنامه فعالیت می کند و همچنین ساخت موسیقی های این سریال بر عهده او می باشد. Barry Sonnenfeld  و Cecily Strong تنها تهیه کنندگان این سریال نخواهند بود. زیرا این سریال ، Lorne Michaels را هم به عنوان تهیه کننده اجرایی معرفی کرده است.

سه قسمت اول سریال Schmigadoon در تاریخ July 16 از +Apple TV پخش خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*