Sunita Mani به جمع بازیگران فیلم Spirited پیوست


امید دلیری 6 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Sunita Mani به جمع بازیگران فیلم Spirited پیوست. او به جمع بازیگران فیلم تلویزیونی جدید +Apple TV پیوست. این فیلم بر اساس اجرای کلاسیک A Carol Carol از Charles Dickens ساخته می شود.

Sunita Mani به جمع بازیگرانی مثل Will Ferrell ، Ryan Reynolds و Octavia Spencer خواهد پیوست. او در این اقتباس موسیقی نقش روح Christmas Past را بازی خواهد کرد. کارگردانی فیلم Spirited بر عهده Sean Anders خواهد بود. او در کنار John Morris نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. Ryan Reynolds و Will Ferrell علاوه بر بازی در این فیلم ، تولیدکنندگان این فیلم هم خواهند کرد. Jessica Elbaum و David Koplan تهیه کنندگان این فیلم خواهد بود. George Dewey تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

Sunita Mani جدیدترین بازیگری است که به این فیلم اضافه شده است. این پروژه بزرگ و پرهزینه بر استعدادهای Ryan Reynolds و Will Ferrell تکیه کرده است. Ryan Reynolds نقش Ebenezer Scrooge را بازی خواهد کرد. گزارش دیگری از وبسایت Slash Film می گوید که Octavia Spencer برنده اسکار در حال مذاکره برای پیوستن به گروه بازیگران این فیلم بوده است. در نهایت او هم به جمع بازیگران این فیلم پیوست. او در نقش همکار Scrooge ظاهر می شود که به روح Christmas Past در آموزش مهربانی کمک می کند. نام نقشی که Octavia Spencer قرار است بازی کند ، Bob Cratchit می باشد.

Sunita Mani بیشتر با بازی در نقش Arthie در سریال GLOW شبکه نتفلیکس شناخته می شود. او همچنین در فیلم Mr. Robot هم بازی کرده است. گفته می شود که اپل تی وی در اکتبر 2019 حق پخش اقتباس A Christmas Carol را به دست آورده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*