Foundation و The Problem With Jon Stewart در ماه سپتامبر از +Apple TV پخش می شوند


امید دلیری 7 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Foundation و The Problem With Jon Stewart در ماه سپتامبر از +Apple TV پخش می شوند. اپل به تازگی پنجره ی انتشار این دو نمایش تلویزیونی آینده خود را به اشتراک گذاشته است.

با کاهش شیوع ویروس COVID-19 و واکسیناسیون ، اپل توانسته تولید بسیاری از نمایش های خود را افزایش دهد. اپل تی وی در سال 2021 نمایش های زیادی برای فصل دوم خود دارد. همچنین سریال هایی که مدت ها است که در انتظار آن ها هستیم. ابتدا ایمیلی توسط وبسایت MacRumors و بعد وبسایت AppleInsider مشاهده شد. در این ایمیل اپل پنجره ی انتشار نمایش های خود را به اشتراک گذاشته است. انتشار Foundation و The Problem With Jon Stewart ، ماه سپتامبر می باشد.

تاریخ انتشار نمایش های دیگر که در این ایمیل به اشتراک گذاشته شده اند ، دقیق هستند. محتوای این ایمیل :

  • سریال Mr. Corman در تاریخ 6 آگوست
  • فیلم CODA در تاریخ 13 آگوست
  • سریال The Shrink Next Door در تاریخ 12 نوامبر
  • سریال The Problem With Jon Stewart در ماه سپتامبر
  • سریال Foundation در ماه سپتامبر

سریال Foundation براساس رمان های برنده جایزه نوشته ی Isaac Asimov ساخته شده است. این سریال که مدتها انتظار آن را می کشید ، گروهی از تبعیدی ها را در سفری برای نجات بشریت و بازسازی تمدن دنبال می کند.

The Problem With Jon Stewart یک نمایش خبری موضوعی و بازگشت مجری محبوب به تلویزیون است. قالب دقیق این نمایش هنوز ناشناخته مانده است. اما برخی انتظار دارند که این نمایش شبیه به نمایش Last Week Tonight از شبکه HBO باشد.

مشتریان +Apple TV می توانند با پرداخت 4.99 دلار در ماه یا از طریق بسته نرم افزاری Apple One از اشتراک این سرویس بهره مند شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*