سریال Foundation از تاریخ 24 سپتامبر پخش می شود


امید دلیری 9 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Foundation از تاریخ 24 سپتامبر پخش می شود. پیش نمایش جدیدی به مدت دو دقیقه از این سریال در یوتیوب به نمایش در آمده است. این پیش نمایش نگاهی از آنچه که سریال آینده اپل تی وی در خود دارد را به طرفداران ژانر علمی تخیلی می دهد.

سریال Foundation براساس رمان های برنده جایزه نوشته ی Isaac Asimov ساخته شده است. این سریال که مدتها انتظار آن را می کشید ، گروهی از تبعیدی ها را در سفری برای نجات بشریت و بازسازی تمدن دنبال می کند. این سریال توسط Josh Friedman و David S. Goyer نوشته شده است. این دو علاوه بر نویسندگی ، به عنوان تهیه کنندگان این سریال هم فعالیت می کنند. از ستارگان این سریال می توان Jared Harris و Lee Pace را نام برد. Jared Harris به تازگی در سریال Chernobyl حضور داشته است. Lee Pace هم در سریال Halt and Catch Fire حضور داشته است.

در ژانویه سال 2020 ، سریال Foundation به بزرگترین تولید کشور ایرلند تبدیل شد. این سریال با فیلم بردازی از بیش از 500 نفر در ایرلند جنوبی ، بزرگترین تولید ایرلند شناخته شد. در ماه مارس همان سال ، تولید این سریال متوقف شد. زیرا کشورها شروع به قرنطینه و ممنوعیت تردد برای مقابله با ویروس COVID-19 کردند.

اپل به تازگی پنجره ی انتشار نمایش های آینده +Apple TV را به اشتراک گذاشته است. اما تاریخ انتشار سریال Foundation به طور دقیق اعلام نشده بود و فقط ماه انتشار آن یعنی سپتامبر اعلام شده بود. اکنون با انتشار پیش نمایش این سریال ، تاریخ دقیق پخش آن 24 سپتامبر اعلام شده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*