اینستاگرام با افزایش محتوای ویدئویی به یک سرویس مشابه TikTok تبدیل می شود


امید دلیری 12 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اینستاگرام با افزایش محتوای ویدئویی به یک سرویس مشابه TikTok تبدیل می شود. فیس بوک قصد دارد مجموعه ای از تغییرات را در اینستاگرام آزمایش کند. این تغییرات می توانند با تأکید بر محتوای ویدیویی ، پلت فرم رسانه های اجتماعی را بیشتر شبیه به TikTok کند.

حس رقابت فیس بوک با دیگر سرویس های مشابه

به گزارش CNBC ، رئیس اینستاگرام Adam Mosseri یک ویدئوی جدید در توئیتر خود منتشر کرده است. او در این ویدئو گفت که به طور خاص ، این شرکت قصد دارد نمایش فیلم های توصیه شده در فید اصلی کاربر به صورت تمام صفحه را آغاز کند. ما همچنین قصد داریم تجربه کنیم که چگونه ویدئو را به طور گسترده تری بپذیریم. ویدئو های تمام صفحه ، همه جانبه ، سرگرم کننده. شما در ماههای آینده خواهید دید که ما چندین کار را انجام می دهیم ، یا تعدادی از موارد را آزمایش می کنیم. علاوه بر محتوای ویدئویی تمام صفحه بیشتر ، اینستاگرام همچنین شروع به نمایش ویدئو هایی می کند که به کاربران توصیه می کند. از جمله کلیپ هایی که کاربر دنبال نمی کند. Mosseri گفت که این تغییرات طی ماه های آینده ارائه می شود.

Mosseri اضافه کرد که مردم اینستاگرام را دنبال می کنند تا سرگرم شوند. رقابت سختی و کارهای بیشتری برای انجام وجود دارد. ما باید این را بپذیریم و این به معنای تغییر است. این تغییرات باعث می شود اینستاگرام از نظر محتوایی کمی به TikTok نزدیک شود. در حقیقت ، مدیر اینستاگرام تغییرات برنامه ریزی شده را ناشی از رقابت جدی با سرویس هایی مانند TikTok و YouTube دانست. وی گفت : بیایید صادق باشیم ، در حال حاضر رقابت جدی وجود دارد. TikTok بسیار بزرگ و یوتیوب حتی بزرگتر است و بسیاری از كاربران دیگر نیز وجود دارند.

این اولین باری نیست که اینستاگرام برای رقابت نزدیکتر با TikTok حرکت می کند. در سال 2020 ، فیس بوک ویژگی جدید Reels را در این پلتفرم راه اندازی کرد. این ویژگی تمرکز TikTok مبنی بر محتوای ویدیویی کوتاه با جلوه های صوتی و دیگر موارد را شامل می شد. Mosseri افزود : ما دیگر یک اپلیکیشن اشتراک عکس یا یک اپلیکیشن اشتراک عکس مربعی نیستیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*