Joel Kim Booster به سریال کمدی جدیدی برای +Apple TV با بازی Maya Rudolph پیوست


امید دلیری 12 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Joel Kim Booster به سریال کمدی جدیدی برای +Apple TV با بازی Maya Rudolph پیوست. او قراردادی برای پیوستن به سریال کمدی آینده اپل تی وی امضا کرده است.

نام این سریال در حال حاضر مشخص نیست. اپل در ماه مارس توانست حق پخش آن را کسب کند. Maya Rudolph در این سریال نقش Molly را بازی خواهد کرد. زنی که زندگی به ظاهر بی نقص او پس از آنکه شوهرش او را با هیچی به جز 87 میلیارد دلار ترک می کند،  از این رو به آن رو می شود. این سریال جدید توسط Alan Yang و Matt Hubbard نوشته ، تولید و اجرا خواهد شد. هر دوی آن ها برنده جایزه Emmy نیز هستند. Alan Yang با فیلم های Little America و Master of None شناخته می شود. Matt Hubbard هم با فیلم های 30 Rock و Forever شناخته می شود. Joel Kim Booster جدیدترین بازیگری است که به این سریال پیوسته است.

Joel Kim Booster در نقش Nicholas ، دستیار وفادار Molly بازی خواهد کرد. او به جمع بازیگران این سریال یعنی Maya Rudolph و Mj Rodriguez می پیوندد. Mj Rodriguez نقش مخالف Maya Rudolph را بازی می کند. او نقش Sofia ، مدیر اجرایی سخت کوش در یک موسسه غیرانتفاعی که توسط Molly تأسیس شده ، را بازی خواهد کرد. Mj Rodriguez در سال 2019 اولین زن ترنس بود که برای بازی در سریال Pose برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در مراسم Imagen Awards شد.

Maya Rudolph علاوه بر بازیگری ، تهیه کنندگی این سریال را نیز بر عهدا دارد. او از طریق شرکت تولید کننده Animal Pictures این وظیفه را بر عهده خواهد داشت. Natasha Lyonne ، Danielle Renfrew Behrens و Dave Becky نیز تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده خواهند داشت. این سریال در استودیو Universal Television ساخته می شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*