Spotify به سمت رویداد های زنده مجازی و شخصی حرکت می کند


امید دلیری 13 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Spotify به سمت رویداد های زنده مجازی و شخصی حرکت می کند. گزارش شده است که این اپلیکیشن در حال برنامه ریزی برای گسترش رویدادها و کنسرت مجازی و زنده است. این پلتفرم به طور بالقوه می تواند ارتباط خود را با هنرمندان بهبود بخشد. همچنین منبع درآمد جدیدی را برای پلتفرم پخش موسیقی خود اضافه کند.

تلاش پلتفرم موسیقی معروف برای پیشرفت

طبق اطلاعات منتشر شده ، Spotify بلیط رویدادها را می فروشد. این شرکت قبلاً کنسرت های زنده مجازی را تجربه کرده است. اگرچه قصد دارد به رویدادهای شخصی نیز بپردازد. گزارش شده است که این پلتفرم به دنبال رقابت با شرکت های بزرگ موجود مانند LiveNation یا Anschutz Entertainment Group نیست. با این حال ، در بلند مدت این حرکت می تواند به شرکت کمک کند تا درآمد خود را متنوع کند. علاوه بر رویدادهای مجازی ، این پلتفرم موسیقی به صنعت پادکست فشار زیادی وارد کرده است. تا پایان سال 2021 ، این پلتفرم می تواند از اپل به عنوان رقیب غالب پادکست پیشی بگیرد.

علاوه بر این ، این حرکت می تواند به برقراری روابط بین Spotify و هنرمندان کمک کند. هنرمندانی که مدت هاست که پول زیادی از این پلتفرم پخش موسیقی کسب نمی کنند. با این حال ،  Spotify می تواند از طریق پلت فرم پخش موسیقی خود ، مقدار زیادی از داده های مصرف کنندگان را استفاده کند. این داده ها برای کمک به هنرمندان در برنامه ریزی کنسرت در مناطق کم جمعیت که معمولاً برای مجریان اصلی بسیار کوچک است استفاده می شوند. این پلتفرم با فروش بلیط به رویدادهای میزبانی شده خود ، می تواند خدمات خود را از بزرگترین رقیب خود ، Apple Music ، متمایز کند.

جنجال گذشته Spotify همزمان با توقف برگزاری کنسرت ها به دلیل همه گیری ویروس COVID-19 در سراسر جهان آغاز شد. این پلتفرم موسیقی با یک شرکت تولیدی برای برگزاری کنسرت های از پیش ضبط شده همکاری داشته است. از جمله رویدادهایی که The Black Keys و Bleachers ‘Jack Antonoff در آن حضور داشتند. در حال حاضر ، Spotify با 356 میلیون کاربر فعال ماهانه و 158 میلیون مشترک پرداخت کننده ، یکی از سرویس های اصلی صنعت موسیقی است. صنعت رویداد زنده نشان دهنده بازار بزرگی برای شرکت است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*