سریال Liaison برای +Apple TV در راه است


امید دلیری 14 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Liaison برای +Apple TV در راه است. اپل اعلام کرده است که فیلمبرداری این سریال هیجان انگیز معاصر آغاز شده است. این سریال که اولین سریال فرانسوی-انگلیسی اپل تی وی می باشد ، به طور رسمی در دست تولید قرار گرفته است.

سریال Liaison یک سریال هیجان انگیز معاصر است که به دنبال عواقب ویرانگر اشتباهات گذشته بر آینده است. این فیلم شامل جاسوسی سیاسی و یک داستان عاشقانه پرشور است. به گفته وبسایت Le Figaro ، در این سریال Vincent Cassel و Eva Green به عنوان شخصیت های اصلی بازی می کنند. Vincent Cassel در فیلم های Black Swan و Black Swan حضور داشته و بخاطر آن ها شناخته می شود. Eva Green در فیلم های Miss Peregrine و the Special Children حضور داشته و بخاطر آن ها شناخته می شود.

از دیگر بازیگران سریال Liaison می توان Peter Mullan ، Laetitia Eido ، Eriq Ebounaey و Thierry Fremont را نام برد. این بازیگران در سریال های مختلفی حضور داشته اند :

  • Peter Mullan در سریال Ozark
  • Laetitia Eido در سریال Fauda
  • Eriq Ebounaey در سریال Bronx
  • Thierry Fremont در سریال In the Head of the Killer

با کاهش شیوع ویروس COVID-19 و واکسیناسیون ، اپل توانسته تولید بسیاری از نمایش های خود را افزایش دهد. اپل تی وی در سال 2021 نمایش های زیادی برای فصل دوم خود دارد. همچنین سریال هایی که مدت ها است که در انتظار آن ها هستیم. مشتریان +Apple TV می توانند با پرداخت 4.99 دلار در ماه یا از طریق بسته نرم افزاری Apple One از اشتراک این سرویس بهره مند شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*