توییتر در نظر دارد اجازه دهد کاربران به دوستان معتمد توییت کنند


امید دلیری 15 تیر 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر در نظر دارد اجازه دهد کاربران به دوستان معتمد توییت کنند. این شبکه اجتماعی در حال بررسی این موضوع است که به کاربران اجازه دهد توییت های برگزیده فقط برای دوستان معتمد ارسال کنند. Trusted Friends نام این ویژگی این پلتفرم رسانه های اجتماعی است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد مخاطبان را برای محتوای خاص به دایره کوچکتر افراد محدود کنند.

ایده هایی که شاید به مرحله ی اجرا برسند

براساس گزارش TechCrunch ، ویژگی Trusted Friends می تواند به عنوان یک ضامن عمل کند. ضامنی که به شما اجازه می دهد مشخص کنید آیا یک توییت باید به صورت عمومی منتشر شود یا فقط برای تعداد انگشت شماری از کاربران نشان داده می شود. این ایده مشابه ویژگی Close Friends در اینستاگرام است. Close Friends به کاربران اجازه می دهد استوری های شخصی را به صورت خصوصی تری به اشتراک بگذارند. این ویژگی به کاربرانی که دارای چندین حساب توییتر هستند ، کمک می کند. کاربرانی که زندگی شخصی و شغلی خود را از یکدیگر جدا کرده اند. زیرا امکان توییت کردن از یک حساب واحد برای آن ها را فراهم می کند. چرا که کاربر کنترل بیشتری بر روی اینکه چه کسی چه چیزی را می بیند دارد.

این همچنین می تواند به این معنی باشد که برخی دیگر از کاربران نیازی به جابجایی بین توییت های عمومی و محافظت شده ندارند. توییتر اخیراً روش های جدیدی را برای سازندگان و تأثیرگذاران اعلام کرده است. این روش ها برای ارائه محتوا به کاربران خاصی که برای دسترسی به ویژگی Super Follow هزینه می کنند ، می باشد. ویژگی Trusted Friends هم توسعه آزمایشی یک ایده است که برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. اما در حال حاضر این فقط یک فرضیه است . هیچ تضمینی وجود ندارد که توییتر آن را اجرا کند.

یکی از ایده های دیگری که توییتر می گوید مورد بررسی قرار گرفته ، Facets می باشد. این ویژگی به سایر کاربران این امکان را می دهد که انتخاب کنند آیا می خواهند همه توییت های کاربر را دنبال کنند ، یا فقط آنهایی مورد علاقه آنها هستند. همچنین با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند عبارات خاصی را که نمی خواهند در پاسخها ببینند ، لیست کنند. در حال حاضر هیچ یک از این ویژگی ها در حال توسعه نیستند. توییتر به سادگی به دنبال بازخورد است تا ارزیابی کند که ارزش پیگیری دارند یا نه.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*