استودیو Bloober Team روی سه بازی جدید کار می‌کند


Matin 15 تیر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

استودیو Bloober Team فعالیت خود را بیشتر کرده و به نظر می‌رسد که برای چند سال آینده برنامه کاری بسیار شلوغی خواهد داشت.

این استودیو لهستانی به تازگی قراردادی را با کونامی امضا کرده است. این شرکت احتمالا روی نسخه جدیدی از سایلنت هیل کار می‌کند. اکنون اطلاعاتی به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد این توسعه دهنده روی چند پروژه دیگر نیز کار می‌کند.

برنامه های استودیوی لهستانی برای آینده

یکی از کاربران ردیت متوجه این شده است که Bloober Team از کمیسیون اروپا از طریق برنامه رسانه خلاق اروپا برای سه بازی کمک مالی دریافت کرده است. به این سه بازی با اسم رمز مختلف در سایت کمیسیون اروپا اشاره شده است. اولین بازی H2O نام دارد که احتمال نسخه Layers of Fear 3 خواهد بود. H2O یک بازی ترسناک مخفی‌کاری خواهد بود که یک گیم‌پلی بهینه شده و با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. این بازی دو ویژگی بسیار مهم دارد :

  • سطح بالایی از احساسات در هنگام بازی کردن
  • یک روایت جذاب و منحصر به فرد.

احتمالا تصمیمات بازیکنان روی پایان این عنوان تاثیر گذار خواهد بود. دومین بازی Black نام داشته و در قرون وسطی جریان دارد. شما در این بازی باید با موجودات فضایی مبارزه کنید. مبارزات تا حد زیادی متمرکز به درگیری‌های تن به تن و سلاح‌های سرد است. به نظر می‌رسد که تمرکز این بازی ، بیشتر روی مخفی‌کاری و بقا باشد. بازیکنان حق انتخاب نیز دارند و Black حداقل می‌تواند دو پایان متفاوت داشته باشد.

استودیو Bloober Team

سومین بازی Dum Spiro است که در جنگ جهانی دوم جریان دارد.  شما در این عنوان نقش پسر جوانی را برعهده دارید که در یک محله یهودی نشین لهستان زندانی شده و هدف اصلی شما نجات خواهرتان است. بازی از زاویه دید اول شخص استفاده می‌کند، اما هدف اصلی و وجه تمایز ان تخریب دیوار پنجم است که بازیکن را از تاریخ جدا می‌کند. همانند دو عنوان قبلی، Dum Spiro نیز چند پایان متفاوت خواهد داشت.

Bloober Team روی نسخه پلی استیشن 5 بازی The Medium نیز کار می‌کند که یعنی این استودیو در حال حاضر 5 پروژه در دست ساخت دارد. بازی The Medium هم‌اکنون روی پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۵ نیز عرضه می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*