بازی Severed Steel ترکیبی از بازی‌های Superhot و F.E.A.R


Matin 16 تیر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Severed Steel دقیقا برای زمانی است که احساس می کنید بیش از آنچه فکرش را کنید در این مرحله از زندگی خود نیازمند یک بازی سایبرپانکی هستید.

این تریلر جدید بازی Severed Steel است که برای ما این بازی شوتر اول شخص جدید Greylock Studio به نمایش می‌گذارد و همچنین تاریخ انتشار برنامه ریزی شده آن در تابستان 2021 را برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نشان می‌دهد. به گفته سازندگانش این بازی یک FPS تک نفره است که دارای المان‌های بسیاری از جمله محیط تخریب‌پذیر و قابلیت کند کردن زمان است. این بازی از بازی‌هایی همچون Superhot و F.E.A.R الهام گرفته است.

این روزها تعداد بازی‌های که از المان‌های بازی‌های مختلف بهره می‌برند کم نیستند.

اما همه آن‌ها نیز به موفقیت نمی‌رسند و باید دید آیا این بازی می‌تواند سهمی را از بازار کسب کند و یا خیر.

بازی از هیجان زیادی برخوردار است. دوربین بازی مدام در حال حرکت است. در این میان شما می‌توانید از المان‌ها و قابلیت‌های مختلفی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید. که مراحل را پیش ببرید و دشمنتان را از بین ببرید.

ایده اصلی بازی Superhot حرکت زمان همزمان با حرکت کارکتر بازی به جلو است. این بدین معناست که شما می‌توانید از این مسئله به نفع خود استفاده کنید. در محیط بازی گلوله های را جا خالی بدهید و دشمنان خود را با شلیکی دقیق نابود کنید. اگر چه این بازی در نگاه اول هدفش فقط کشتن است. اما در نهایت به شما نشان می‌دهد که داستانی در عمق آن پنهان شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*