سریال Defending Jacob در نسخه های Blu-Ray و DVD در دسترس قرار گرفت


امید دلیری 17 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Defending Jacob در نسخه های Blu-Ray و DVD در دسترس قرار گرفت. این سریال اکنون برای علاقه مندان خود از طریق Blu-Ray و DVD در دسترس است. این سریال اولین سریال تلویزیونی +Apple TV است که نسخه دیسک فیزیکی آن را ارائه می شود.

سریال Defending Jacob یک سریال هیجانی-روانشناختی است. در این سریال ستاره نام آشنای صنعت سینما یعنی Chris Evans حضور دارد. خیلی ها او را به عنوان Captain America می شناسند که در سری فیلم های Marvel درخشید. Chris Evans در این سریال اپل تی وی نقش یک وکیل را بازی می کند. وکیلی که پسر نوجوان او ، متهم به قتل یکی از همکلاسی هایش است. پخش محدود این سریال در آوریل سال 2020 آغاز شد و ماه بعد به پایان رسید.

اولین بار وبسایت 9to5Mac متوجه شد که سریال Defending Jacob اکنون در نسخه های فیزیکی در دسترس است. وجود دیسک ها نشان می دهد که اپل به شرکای تولید خود اجازه می دهد برخی از حقوق از جمله توزیع رسانه فیزیکی خود را حفظ کنند. علاقه مندان می توانند وارد وبسایت آمازون بشوند و این سریال را خریداری کنند. قیمت نسخه DVD این سریال 19.96 و قیمت نسخه Blu-Ray آن 34.99 دلار می باشد.

در ماه May سال 2020 ، گزارش هایی نشان داد که این سریال احتمالاً نزدیکترین چیزی است که سرویس پخش جریانی در آن زمان به موفقیت رسیده است. قرار نبود Defending Jacob سریال باشد و در ابتدا قرار بود یک فیلم باشد. با این حال ، سازنده ی آن Mark Bomback احساس کرد که برای اجرای عدالت نسبت به کتاب اصلی ، باید طولانی تر از فیلم باشد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*