ستاره های سریال WeCrashed در حال فیلمبرداری در نیویورک مشاهده شده اند


امید دلیری 27 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ستاره های سریال WeCrashed در حال فیلمبرداری در نیویورک مشاهده شده اند. Anne Hathaway و America Ferrera در شهر نیویورک در صحنه فیلمبرداری سریال آینده +Apple TV دیده شده اند. این موضوع تایید می كند كه فیلمبرداری این سریال در حال انجام است. وبسایت Daily Mail ، دیده شدن ستارگان این سریال را گزارش کرده است.

سریال WeCrashed ظهور و سقوط WeWork ، یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان را دنبال خواهد کرد. شرکت WeWork در یک برهه نزدیک به 50 میلیارد دلار ارزش داشت. اما پس از گزارشاتی مبنی بر مدیریت نادرست و معاملات شخصی Adam Neumann ، از ارزش افتاد. اطلاعیه ای به صورت عمومی برای مردم منتشر شد که خسارات سنگینی را ناشی از رفتارهای ناشایست Adam Neumann نشان می داد و منجر به اخراج وی شد. ثروت Adam Neumann پیش از استعفا از شرکت در سال 2019 ، 750 میلیون دلار تخمین زده شده بود.

در سریال WeCrashed بازیگران محبوب و مطرحی از جمله Jared Leto و Anne Hathaway حضور دارند. این بازیگران در کارنامه خود ، جوایزی مثل اسکار ، گلدن گلوب و SAG را دارند. Jared Leto نقش Adam Neumann مدیر عامل و بنیان گذار شرکت WeWork را بازی خواهد کرد.شخصیتی بزرگ که رفتارهای ناشایست وی منجر به برکناری او در سال 2019 شد. Anne Hathaway نقش همسرش ، Rebekah را بازی می کند. اپل تی وی رسماً سفارش این سریال را در ژانویه 2021 ثبت کرده است. هرچند گزارش هایی مبنی بر علاقه اپل برای تولید این سریال در فوریه سال 2020 منتشر شده بود.

این اولین ورود Jared Leto به تلویزیون پس از سریال My So-Called Life که با Claire Danes هم بازی بود می باشد. Lee Eisenberg در کنار Drew Crevello نویسندگان و تهیه کنندگان این سریال خواهند بود. Jon Requa و Glenn Ficarra به عنوان کارگردانان سریال WeCrashed فعالیت خواهند کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*