ارزش بازار NFT به نام OpenSea ، مبلغ 1.5 میلیارد دلار ارزیابی شده است


امید دلیری 29 تیر 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

ارزش بازار NFT به نام OpenSea ،مبلغ 1.5 میلیارد دلار ارزیابی شده است. 2021 یک سال پر سود برای بازار حراج NFT بوده است. هنگامی که NFT ها در اوایل سال جاری عرضه شدند ، موقعیت بسیار خوبی بدست آوردند.

پشتیبانی بازار NFT از بلاکچین های دیگر

از زمان آغاز به کار OpenSea ، این شرکت تازه وارد تعداد کاربران خود را گسترش داده است. حجم کل فروش NFT ها سر به فلک می کشد. روز به روز دلارها و سرمایه گذاران بیشتری به سمت آنها می ریزند. این شرکت تازه وارد در ماه مارس اعلام کرد که این مجموعه ، سری A خود را 23 میلیون دلار بسته است. اکنون حدود چهار ماه بعد ، این شرکت به TechCrunch اعلام کرد 100 میلیون دلار دیگر در سری B به هدایت Andreessen Horowitz با ارزش 1.5 میلیارد دلار جمع آوری کرده است. سایر سرمایه گذاران این دوره شامل Coatue ، CAA ، Michael Ovitz ، Kevin Hartz ، Kevin Durant و Ashton Kutcher هستند.

علی رغم سقوط OpenSea در اوایل تابستان ، بازار گسترده NFT همچنان درحال تلاطم است. این بازار همچنان شاهد اقدامات زیادی است. Devin Finzer مدیر عامل این شرکت به وبسایت TechCrunch گفته که این استارتاپ ماه گذشته 160 میلیون دلار فروش داشته است. همچنبن در شرف عبور از این رقم در ماه جاری است. یکی از موانع رشد این شرکت ، مشکلات زیرساختی بومی بلاکچین Ethereum بوده است که بازار آن در اطراف آن ساخته شده است. بلاکچین Ethereum دارای تعدادی از بروزرسانی های شبکه ای فوق العاده است. این بلاکچین تلاش کرده است تا NFT را رونق دهد.

OpenSea اعلام کرده است که می خواهد از چندین بلاکچین دیگر در سیستم عامل خود پشتیبانی کند. بنابراین قصد دارد به سمت مقیاس پذیری بلند مدت حرکت کند. این امر با پشتیبانی از Polygon شروع می شود. یک بلاکچین محبوب لایه 2 Ethereum که دارای ساختار کارآمدتری است. این بلاکچین به OpenSea اجازه می دهد تا هزینه های اضافی زیاد را برای سازندگان ، خریداران و فروشندگان در این بلاکچین کاملاً از بین ببرد. Devin Finzer می گوید از بین بردن این هزینه ها می تواند جاه طلبی های این بازار را گسترش دهد. این جاه طلبی ها شامل آینده ای برای NFT ها در دنیای بازی های کامپیوتری و رویدادهای مختلف می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*