سرانجام به روزرسانی برای بهبود Nier Automata روی استیم منتشر خواهد شد


Matin 29 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

بعد از حدود 4 سال بالاخره بازی Nier Automata روی استیم به روز رسانی خواهد شد. این به روزرسانی قرار است آخر این هفته عرضه شود.

این بسته ارتقائی در آوریل توسط اکانت توییتر نیر منتشر شد. این مدت هفته‌های سختی برای Square Enix بود. به دلیل اینکه Nier Automata روی گیم‌پس از آنچه روی استیم بود به شدت پایدارتر بود. نسخه گیم‌پس هم بدون نقص نبود اما از آنچه روی نسخه استیم است، بهتر است.

مادهایی وجود داشتند که بیشتر مشکلات Nier را روی استیم حل می‌کردند. اما خود اسکوئر اینیکس هیچگاه این مشکل را به دست خودش حل نکرد. البته تا الان، این به روزرسانی اولین به روزرسانی اصلی برای نسخه استیم این بازی از زمان عرضه است.

چه مشکلاتی قرار است حل شوند؟

به روزرسانی NieR:Automata در فروشگاه استیم، در تاریخ 15 جولای (24 تیر) عرضه خواهد شد. این به روز رسانی تغییرات روبرو را خواهد داشت: HDR detectionBit rate، بهبود متن‌های UI، بهبود تنظیم نرخ فریم و دیگر تغییرات جزئی. برای اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید.

بیشتر مشکلات Automata قرار است در این به روزرسانی برطرف شود. برای مثال اینکه Cursor هر 10 دقیقه یکبار ناگهانی ظاهر می‌شد با وجود اینکه شما با کنترلر بازی می‌کردید، برطرف شده است. Cutscenesها به 60 فریم بر ثانیه ارتقاء یافته و دیگر ناگهانی Aspect Ratio را تغییر نمی‌دهند. حالت پنجره بدون حاشیه نیز اضافه شده است. یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان عرضه وجود نداشت.

Nier automata استیم

تعدادی آپشن‌های گرافیکی نیز به این بازی اضافه شده است. برای مثال UI یک ارتقاء به رزولوشن 4K گرفته و همینطور توانایی تنظیم نور هر دنیا. بازی حال HDR را شناسایی می‌کند. همینطور اینکه کمی هم بحث anti-aliasing بهبود داشته است.

این مشکلات توسط ماد FAR هم قابل حل بودند. اما بسیار خوب است که ببینیم Square Enix به صورت رسمی تلاش به بهبود آن کرده است.  این به روزرسانی روز 15 جولای (24 تیر) عرضه خواهد شد.  اما نظر شما چیست؟ به نظر شما آیا این آپدیت برای بازی ضروری است؟ با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*