اپلیکیشن Snapchat بهترین سه ماهه خود را در چهار سال گذشته داشته است


امید دلیری 3 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Snapchat بهترین سه ماهه خود را در چهار سال گذشته داشته است. اگر امسال از این اپلیکیشن بیشتر استفاده کرده اید ، تنها نیستید. Evan Spiegel مدیر عامل این اپلیکیشن اعلام کرده که این پلتفرم ، هم درآمد و هم کاربران فعال روزانه را با بالاترین نرخ در چهار سال گذشته رسانده است.

پیشرفت قابل توجه شبکه اجتماعی محبوب

اپلیکیشن Snapchat اکنون 293 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این مقدار نسبت به سال گذشته 23٪ رشد کرده است. این پلتفرم ​​در سال 2017 با ارزشیابی 24 میلیارد دلاری به معرض دید عموم درآمد. اما طولی نکشید که دچار یک وقفه بزرگ شد. چرا که اینستاگرام ویژگی منحصر به فرد خود یعتی Story را در آن زمان ارائه کرد. پس از راه اندازی این ویژگی ، رشد اسنپ چت 82٪ کند شد. سپس هنگامی که Snapchat رابط کاربری خود را دوباره طراحی کرد ، Kylie Jenner در توییتر خود پست جدیدی گذاشت. او در توییت خود گفت که دیگر از این اپلیکیشن استفاده نمی کند. این توییت باعث شد ارزش این شرکت از 1.2 میلیارد دلار کاهش یابد.

با این وجود Snapchat خود را نگه داشت و برگشت. درآمد این اپلیکیشن در سه ماهه چهارم 2020 به بالاترین رقم یعنی 911 میلیون دلار رسید. پس از آن به 770 میلیون دلار رسید. اکنون ، درآمد اسنپ چت در سه ماهه دوم سال 2021 از رقم قبلی خود عبور کرده و به 982 میلیون دلار رسیده است. رشد این اپلیکیشن در سه ماهه دوم 2021 را می توان ناشی از بازگشت آگهی دهندگانی دانست. زیرا آن ها در اوج شیوع ویروس COVID-19 هزینه های خود را کاهش دادند.

مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی ، Snapchat در طی شیوع ویروس COVID-19 ، میزان درآمد و تعداد کاربران خود را افزایش داده است. اما این فقط بخاطر استفاده زیاد و مجدد کاربران از این اپلیکیشن نیست. همانطور که TikTok در صحنه منفجر شد و درآمد سازندگان آن رونق گرفت ، Snapchat با ایجاد Spotlight ، یک کلون TikTok و سرمایه گذاری در اپلیکیشن واقعیت افزوده ، ادامه داد. Evan Spiegel گفت: ما در این سه ماه با پلتفرم واقعیت افزوده خود ، پیشرفت چشمگیری داشتیم. بیش از 200 میلیون Snapchatter هر روز به طور متوسط ​​با واقعیت افزوده درگیر می شوند. بیش از 200،000 سازنده از Lens Studio برای ساخت لنزهای واقعیت افزوده برای ما استفاده می کنند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*