فیلتر حساسیت جدید اینستاگرام ، کاربران را نگران سانسور شدن محتوای آن ها کرده است


امید دلیری 4 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کاربران اینستاگرام نگران سانسور شدن محتوای خود توسط فیلتر حساسیت جدید این اپلیکیشن می باشند. کاربران این شبکه اجتماعی در حال حاضر یک نگرانی مهم دارند. این که فیلتر حساسیت جدید این اپلیکیشن ، محتوای آنها را سانسور و حذف کند. این گزارش توسط وبسایت The Verge ارائه شده است.

محدودیت هایی که باعث نارضایتی کاربران می شود

کاربران در پست ها و استوری های خود هشدار داده اند که فیلتر جدید ، دسترسی آنها را محدود می کند. Phillip Miner ، هنرمند و خالق مجله سرگرمی Natural Pursuits ، پست جدیدی منتشر کرده است. او گفته است که طی 24 ساعت گذشته ، مکالمات زیادی با هنرمندان و دیگر سازندگان داشته است. آن ها به طور باورنکردنی از پنهان شدن کار خود و حذف محتوای خود ناامید شده اند. برعکس ، مردم از اینکه نمی توانند محتوایی را که می خواهند ببینند ، ناامید می شوند.

Phillip Miner به وبسایت The Verge گفته که بازدید پست قبلی او مبنی بر فیلتر حساسیت جدید ، به بیش از 700،000 نفر رسیده است. همچنین از صبح امروز ، 192،000 بار به اشتراک گذاشته شده است. او می گوید مردم از همه جوامع ، از جمله دنیای هنر ، کارگران جنسی ، تتو آرتیست ها و … نگران این موضوع هستند. یک حساب اینستاگرام متعلق یک شرکت تولید کننده محافظ اسلحه نیز در پست خود هشدار مشابهی داده است. این شرکت می گوید ممکن است محتوای مربوط به اسلحه و سرمایه داری پنهان و حذف شود.

فیلتر حساسیت جدید اینستاگرام به تازگی معرفی شده است. این فیلتر به افراد امکان می دهد محدودیت هایی را در مورد میزان حساسیت محتوا که ممکن است در صفحه اسکپلور خود ببینند ، تعیین کنند. این فیلتر قرار است مواردی مانند محتوای خودآزاری را فیلتر کند و به طور پیش فرض روشن می شود. اما اینستاگرام می گوید که سازندگان نباید نگران باشند. این اپلیکیشن در حال حاضر میزان محتوای حساسی را که افراد در صفحه اسکپلور خود مشاهده می کنند ، محدود می کند. همچنین تنظیمات پیش فرض این فیلتر را حفظ می کند. اکنون افراد می توانند محتوای حساس را بیشتر محدود کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*