در جدیدترین به روزرسانی تلگرام ، 1000 بیننده می توانند در تماس های ویدئویی گروهی شرکت کنند


امید دلیری 10 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

در جدیدترین به روزرسانی تلگرام ، 1000 بیننده می توانند در تماس های ویدئویی گروهی شرکت کنند. اپلیکیشن پیام رسان تلگرام ، ویژگی تماس تصویری خود را به روز کرده است. اکنون گروه های حداکثر 1000 نفر اجازه دارند در همان ویدئو کنفرانس با هم و هم زمان شرکت کنند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

افزایش تعداد بینندگان تماس های ویدئویی در جدیدترین به روزرسانی تلگرام

در ماه ژوئن ، تلگرام ویژگی تماس تصویری گروهی را اضافه کرد. ویژگی که به 30 نفر امکان داد تا در یک تماس ویدیویی حضور داشته باشند. اکنون اواخر ژوئیه به روزرسانی جدید منتشر شده است. در این به روزرسانی تعداد کاربرانی که می توانند در تماس تصویری گروهی حضور داشته باشند ، افزایش یافته است. به این ویژگی تماس های تصویری گروهی 2.0 گفته می شود. این ویژگی از 1000 بیننده در یک گروه پشتیبانی می کند. محدودیت تعداد بیننده کم تر شده است. اما تلگرام همان محدودیت 30 کاربر را برای جریانهای ویدیویی در یک گروه حفظ می کند.

Telegram قصد دارد محدودیت تعداد کاربران را کاهش دهد تا در نهایت همه انسانهای روی زمین بتوانند به یک تماس گروهی بپیوندند. این تغییر ، تلگرام را با سایر سرویس هایی که تماس های گروهی در مقیاس بالا ارائه می دهند ، در یک خط قرار می دهد. این ویژگی می تواند تلگرام را برای اساتید و آموزش و همچنین افرادی که مایل به حفظ امنیت مکالمات در مجامع آنلاین هستند ، جذاب کند.

تلگرام همچنین به عنوان بخشی از همان به روزرسانی ، ویژگی پیام های ویدیویی خود با وضوح بالاتر را بهبود داده است. این پیام های ویدئویی توسط بینندگان امکان بزرگنمایی دارد. پخش کننده رسانه دارای سرعت پخش 0.5x ، 1.5x ، و 2x است. تماس های یک به یک در حال حاضر شامل صدای دستگاه هنگام اشتراک گذاری صفحه می شود. حذف خودکار پیام در حال حاضر شامل گزینه ای به مدت 1 ماه در کنار گزینه های 1 روزه و 1 هفته ای می باشد. سیستم ترسیم دقیق ، انیمیشن های رمز عبور جدید و دوربین درون برنامه ای جدید برای iOS نیز در آخرین نسخه موجود است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*