بازی های رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز


Matin 11 مرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی‌های رایگان در هفته آینده: A Plague Tale: Innocence, Speed Brawl

اطلاعات این دو بازی در 15 مرداد منتشر خواهد شد.

بازی رایگان این هفته: Mothergunship, Train sim world 2

Mothergunship: این Game یک بهشت برای دوست داران تیر اندازی است. شما در آن اسلحه‌تان را خودتان ساخته و به مبارزه با موجودات فضایی و باس‌های بزرگ بپردازید. شما باید سعی کنید در دنیایی خشن دوام بیاورید. دنیایی که تنها راه زنده ماندن به موقع فکر کردن و سریع عمل کردن است.

بازی رایگان فروشگاه اپیک

Train sim world 2: این Game نیز یک نسخه تکامل یافته از Game های شبیه سازی قطار است. به لوکوموتیوهای سریع تسلط یابید و دقیقاً رفت و آمد آن‌ها را کنترل کنید. در شماره 2 نیز شما توانایی ساختن انواع بازی و قطارهای خود هستید. پس اگر طرفدار اینگونه Game هستید اصلاً صبر نکنید.

بازی رایگان فروشگاه اپیک

بازی رایگان هفته گذشته: Defense Grid: The Awakening, Verdun

Defense Grid: The Awakening: این بازی یکی از بهترین بازی‌های دفاع با استفاده از برجک است. همینطور اینکه Defense Grid می‌تواند برای تمام بازیکنان در هر رده تجربه لذت بخش باشد. یک لشکر از دشمن درحال حمله است و این به عهده شماست که از شهر دفاع کنید.

بازی رایگان فروشگاه اپیک

Verdun: لشکری از پیاده نظام حمله کرده و شما و تیمتان در یک جنگ گیر افتاده‌اید. Verdun اولین بازی چند نفره اول شخص است که در یکی از مهمترین محیط‌های جنگی جنگ جهانی اول حضور دارد. این Game تجربه‌ای بی‌نظیر از این مبارزه برای شما به یاد خواهد گذاشت.

در لیست بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک، ما نگاهی به تمامی Game های رایگان این شرکت می‌اندازیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*