گوگل به زودی اجازه ورود به حساب کاربری در اندروید 2.3.7 یا قدیمی تر را نمی دهد


امید دلیری 11 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گوگل به زودی اجازه ورود به حساب کاربری در اندروید 2.3.7 یا قدیمی تر را نمی دهد. این خبر بد برای دستگاه هایی است که از اندروید 2.3.7 ( آخرین نسخه Gingerbread ) یا قدیمی تر استفاده می کنند. در واقع اگر از نسخه های قدیمی اندروید استفاده می کنید ، دیگر نمی توانید وارد حساب کاربری گوگل خود شوید. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

عدم ادامه پشتیبانی از سیستم عاملی که حدود 10 سال پیش منتشر شد

اگر هنوز دستگاهی با اندروید 2.3.7 (نسخه نهایی Gingerbread) یا قدیمی تر دارید ، خبر بدی برایتان داریم. وبسایت Liliputing سند پشتیبانی جدیدی ارائه کرده است. بر اساس این سند ، گوگل از 27 سپتامبر به شما اجازه نمی دهد در آن دستگاه وارد حساب خود شوید.

گوگل در رابطه با این موضوع ، به اهمیت امنیت کاربران اشاره کرده است. این امر به عنوان بخشی از تلاش های مداوم ما برای ایمن نگه داشتن کاربران می باشد. گوگل از 27 سپتامبر 2021 دیگر اجازه ورود به سیستم دستگاه هایی که از اندروید 2.3.7 یا پایین تر استفاده می کنند را نمی دهد. اگر بعد از 27 سپتامبر وارد دستگاه خود شوید ، هنگام استفاده از محصولات و خدمات گوگل مانند Gmail ، YouTube و Maps ممکن است خطای نام کاربری یا رمز عبور دریافت کنید.

برای اینکه بتوانید تصور کنید که دستگاه چقدر تحت تأثیر این تغییر قرار می گیرد ، نکته را بدانید. این که اندروید 2.3.7 تقریباً 10 سال پیش منتشر شد. با این حال در حال حاضر بیش از سه میلیارد دستگاه اندرویدی فعال وجود دارد. بنابراین این تغییر به احتمال زیاد بر تعداد کمی از افرادی که ممکن است هنوز از فناوری قدیمی استفاده کنند ، تأثیر می گذارد. اگر از نسخه 2.3.7 یا قدیمی تر بعد از مهلت 27 سپتامبر استفاده می کنید ، می توانید از برخی خدمات گوگل استفاده کنید.

گوگل همچنین گفته است که دستگاه هایی که از نسخه 3 (Honeycomb) استفاده می کنند ، همچنان قادر به ورود به حساب های گوگل هستند. بنابراین اگر دستگاه قدیمی شما را می توان به روز کرد ، بهتر است این کار را انجام دهید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*