فیلمبرداری فیلم Emancipation به دلیل شیوع کرونا متوقف شد


امید دلیری 12 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلمبرداری فیلم Emancipation به دلیل شیوع کرونا متوقف شد. دو هفته پس از فیلمبرداری فیلم هیجانی آینده +Apple TV ، کارکنان یک وقفه کوتاه مدت برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا انجام می دهند. در این فیلم ، Will Smith ستاره ی محبوب و نام آشنای هالیوود حضور دارد.

پس از مثبت شدن تست کرونای اعضاء، بازیگران و عوامل فیلم Emancipation ، آن ها تصمیم گرفتند که فیلمبرداری را موقتاً متوقف کنند. وبسایت Deadline گزارش جدیدی در رابطه با این موضوع منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، بازیگران و عوامل فیلم از وقفه ای که از 3 آگوست آغاز شده ، مطلع شده اند. انتظار می رود این وقفه حدود پنج روز به طول انجامد.

Will Smith در فیلم Emancipation نقش یک برده فراری به نام Peter را بازی می کند. او مجبور می شود در سفری پرپیچ و خم ، از شکارچیان خونسرد و باتلاق های بی رحم Louisiana پیشی بگیرد. جایی که او به ارتش اتحادیه ملحق می شود. Antoine Fuqua کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. این فیلم بر اساس فیلمنامه William N. Collage بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

در ماه جولای ، اپل خرید فیلم Emancipation را نهایی کرد. این قرارداد بزرگترین قرارداد خرید جشنواره فیلم در تاریخ صنعت توصیف شد. بر اساس گزارش ها ، غول فناوری کوپرتینو حدود 100 میلیون دلار خالص برای دستیابی به حق پخش این فیلم خرج کرده است. فیلمی هیجانی و اکشن که درباره یک برده فراری در جنگ داخلی که برای اپل تی وی تولید می شود. در ماه آوریل ، Will Smith و Antoine Fuqua اعلام کردند که فیلمبرداری این فیلم دیگر در گرجستان انجام نمی شود. این امر به عنوان اعتراض به قانون جدید و محدود کننده رای گیری ایالتی انجام شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*