پیش نمایش جدید فصل دوم سریال Truth Be Told منتشر شد


امید دلیری 13 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش جدید فصل دوم سریال Truth Be Told منتشر شد. این سریال درام-جنایی واقعی با فصل دوم خود به +Apple TV باز می گردد. فصل دوم از جایی شروع می شود که Poppy Parnell وارد پرونده جدیدی درباره دوست دوران کودکی خود می شود. پیش نمایش جدید Poppy Parnell را نشان می دهد که در تلاش برای ایجاد تعادل در جستجوی حقیقت و حفظ دوستی و ازدواج است.

بازگشت یکی از سریال های محبوب +Apple TV با فصل دوم خود

سریال Truth Be Told توانست برنده جایزه NAACP Image اپل شود. فصل دوم این سریال از تاریخ 20 آگوست پخش می شود. در فصل دوم ، Kate Hudson نامزد جایزه اسکار در اولین نقش اصلی خود در یک مجموعه تلویزیونی بازی می کند. در این فصل ، Poppy Parnell پرونده جدیدی را در مورد دوست دوران کودکی خود Micah Kieth مورد بررسی قرار می دهد. در حالی که آنها به دنبال قاتل شوهر Micah می گردند ، دوستی آنها مورد آزمایش نهایی قرار می گیرد.

اپل سریال Truth Be Told را در مارس 2020 برای فصل دوم  تمدید کرد. Kate Hudson در اکتبر همان سال به جمع بازیگران این سریال پیوست. این سریال براساس رمان Are You Sleeping اثر Kathleen Barber به نویسندگی و تهیه کنندگی Nichelle Tramble Spellman می باشد. اولین قسمت آن در تاریخ 6 دسامبر 2019 پخش شد و همچنین موسیقی متن این سریال اثر John Paesano توسط Lakeshore Records در همان روز منتشر شد.

از تهیه کنندگان اجرایی می توان به Octavia Spencer ، Spellman ، Reese Witherspoon ، Lauren Neustadter اشاره کرد. علاوه بر آن ها Peter Chernin ، Jenno Topping و Mikkel Norgaard هم به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت خواهند کرد. در ماه فوریه ، فیلمبرداری این سریال پس از حضور معترضان محلی در اعتراض به استفاده از پارک لس آنجلس متوقف شد. معترضان در اعتراض به استفاده از پارک تاریخی Leimert Plaza در جنوب لس آنجلس ، که قبلاً برای جمعیت بی خانمان های لس آنجلس در طول همه گیری کرونا ممنوع بود ، شرکت کرده بودند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*