Brendan Fraser به جمع بازیگران فیلم Killers of the Flower Moon پیوست


امید دلیری 13 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Brendan Fraser به جمع بازیگران فیلم Killers of the Flower Moon پیوست. او در فیلم درام-جنایی آینده +Apple TV به کارگردانی Martin Scorsese بازی خواهد کرد.

فیلم Killers of the Flower Moon قتل زنجیره ای چندین نفر از اعضای Osage را نشان می دهد که بعداً به سلطنت ترور معروف شد.  Martin Scorsese کارگردان و تولید کننده این فیلم خواهد بود. این فیلم قبل از ورود به +Apple TV ،  تولید خود را از دست داده بود. این موضوع باعث شد Martin Scorsese به دنبال همکاری با اپل باشد. اکنون Brendan Fraser هم به این فیلم اضافه شدن است.

وبسایت Deadline اعلام کرده است که Brendan Fraser قرار است نقش وکیلی به نام WS Hamilton را بازی کند. بازیگران نام آشنا و محبوبی در این فیلم حضور دارند. از جمله Leonardo DiCaprio در نقش Ernest و Robert De Niro در نقش تکاور قدرتمند. Lily Gladstone هم قرار است در نقش Mollie Burkhart بازی کند. علاوه بر آن ها ، Jesse Plemons هم در ماه فوریه به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد. او به خاطر بازی در Friday Night Lights و Breaking Bad شناخته می شود.

Brendan Fraser جدیدترین بازیگر اضافه شده به این فیلم می باشد. فیلم آینده بر اساس کتاب Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and The Birth of the FBI ساخته شده است. این کتاب اثر David Grann می باشد. Eric Roth فیلمنامه را از این کتاب اقتباس کرده است. در آگوست سال 2020 ، اپل یک قرارداد چند ساله با Sikelia Productions متعلق به Martin Scorsese بست. این معامله هم پروژه های سینمایی و هم تلویزیونی را به طور انحصاری برای +Apple TV تولید خواهد کرد. اپل اپل حق پخش این فیلم را در ماه می سال 2020 خریداری کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*