سریال Physical برای فصل دوم تمدید شد


امید دلیری 14 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Physical برای فصل دوم تمدید شد. فصل دوم این کمدی تاریک ، بینندگان اپل تی وی را به دهه 80 در San Diego باز می گرداند.

سریال Physical برای اولین بار در فوریه 2021 معرفی شد. شخصیت اصلی سریال ، Sheila نام دارد. زنی که در مورد رقصنده شدن برای مقابله با نقش خود به عنوان یک خانه دار باتجربه رویاپردازی می کند. Sheila Rubin زنی خانه دار و بی سر و صدا است که در San Diego زندگی می کند. Sheila در پشت درهای بسته با شیاطین درون و صدای درونی خود می جنگد. اما وقتی او با ایروبیک آشنا می شود ، اوضاع تغییر می کند. او راهی برای توانمند سازی و موفقیت ایجاد می کند. سریال Physical به عنوان یک کمدی تاریک شناخته می شود.

اپل روز چهارشنبه اعلام کرد که سریال Physical برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین نشان داد که چقدر بینندگان با داستان Sheila ارتباط برقرار کرده اند و از آن استقبال کردند. Michelle Lee مدیر برنامه ریزی داخلی +Apple TV می گوید : افتخار می کنیم که دیدگاه منحصر به فرد Annie Weisman را در مورد داستانی خنده دار ، دلخراش و جسورانه به نمایش بگذاریم. ما از استقبال و علاقه پیدا کردن تماشاگران سراسر جهان به این سریال بسیار هیجان زده شدیم. بی صبرانه منتظریم تا بینندگان فصل بعدی سفر Sheila به سمت توانمندسازی شخصی را تجربه کنند.

پخش سریال Physical از 18 ژوئن آغاز شد. Rose Byrne نامزد جوایز Emmy و Golden Globe ، نقش اصلی را در سریال Physical بازی می کنند. از دیگر بازیگران این سریال می توان Rory Scovel ، Paul Sparks ، Lou Taylor Pucci ، Della Saba و Ashley Liao را نام برد. این سریال توسط Annie Weisman ساخته شده است. او قبلاً به عنوان نویسنده و تهیه کننده در سریال های Desperate Housewives و Suburgatory حضور داشته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*