ویژگی View Once اپلیکیشن WhatsApp راه اندازی شد


امید دلیری 14 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویژگی View Once اپلیکیشن WhatsApp راه اندازی شد. این پیام رسان گفته بود به زودی به کاربران امکان می دهد عکس ها و فیلم های ناپدید شونده ارسال کنند. همچنین گفته بود این ویژگی این هفته برای همه کاربران در دسترس قرار می گیرد. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

اکنون کاربران اپلیکیشن WhatsApp می توانند عکس یا ویدئو را در حالت View Once به اشتراک بگذارند. در این حالت عکس یا ویدئوی ارسال شده فقط می تواند یک بار مشاهده شود. عکس یا ویدئوی ارسال شده پس از یک بار مشاهده ، پاک می شود. این پیام رسان در توییت جدیدی گفته : هشدار ویژگی جدید! اکنون می توانید عکس ها و ویدئوهایی را که پس از باز شدن ناپدید می شوند ، از طریق View Once در WhatsApp ارسال کنید. می توانید کنترل بیشتری بر حریم خصوصی چت های خود داشته باشید.

WhatsApp خاطرنشان کرده که ویژگی View Once می تواند برای مجموعه ای از نیازها مفید باشد. این ویژگی قطعاً برای ارسال عکس های برهنه نمی تواند مفید باشد. بلکه برای مواقعی  مانند به اشتراک گذاشتن عکس برخی از لباس هایی که امتحان کرده اید یا اشتراک گذرواژه Wi-Fi. این پیام رسان یادآوری کرد که ناپدید شدن عکس ها یا ویدئوها ، مانع گرفتن اسکرین شات از محتوا نمی شود. همچنین شما نمی توانید متوجه بشوید که آیا مخاطبتان این کار را می کند یا نه.

فیس بوک می گوید ویژگی View Once گامی است برای کنترل بیشتر حریم خصوصی کاربران. موضوعی که Mark Zuckerberg برای اولین بار با عنوان چشم انداز متمرکز بر حریم خصوصی  در سال 2019 اعلام کرد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*