سریال Little Voice اولین سریال لغو شده +Apple TV است


امید دلیری 16 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Little Voice اولین سریال لغو شده +Apple TV است. سریال درام مرتبط با ترانه سرایی ، برای فصل دوم تمدید نشد. به این ترتیب این سریال به اولین سریال اپل تی وی تبدیل شد که ادامه ی آن توسط سرویس تلویزیونی اپل لغو شده است. این سریال توسط J.J. Abrams و Sara Bareilles تولید شده است.

اولین سریال سرویس تلویزیونی اپل که ادامه ی آن لغو شد

Hollywood Reporter به نقل از منابع آگاه گزارش ، گزارش جدیدی در مورد سریال Little Voice منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، اپل تصمیم گرفته است که تولید این سریال را پس از یک فصل متوقف کند. Sara Bareilles تولیدکننده و نویسنده ی این سریال بوده است. Jessie Nelson کارگردان و تهیه کننده این سریال بوده است. این سریال داستان Bess King را روایت می کند. او در حالی در صحنه موسیقی شهر نیویورک حرکت می کند ، مشغول کنار آمدن با مسائل زندگی مانند عشق و خانواده می باشد.

Brittany O’Grady در سریال Little Voice بازی می کند. این سریال دارای آهنگهای اصلی نوشته Sara Bareilles می باشد. برخی از آنها به عنوان موسیقی متن رسمی منتشر شده اند. از دیگر بازیگران این سریال می توان Sean Teale ، Colton Ryan ، Shalini Bathina و Kevin Valdez را نام برد. علاوه بر آن ها ، Phillip Johnson Richardson و Chuck Cooper نیز در این سریال بازی کرده اند. این سریال برای Sara Bareilles و Jessie Nelson نوعی تجدید دیدار و همکاری بود. چرا که آن ها قبلاً در فیلم موزیکال Waitress همکار بودند.

سریال Little Voice شامل 10 قسمت می باشد. این سریال به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و نامزد جایزه NAACP Image در نگارش برجسته در مجموعه سریال های درام شد. پخش این سریال در جولای 2020 آغاز شد. Ben Stephenson هم علاوه بر J.J. Abrams ، Sara Bareilles و Jessie Nelson به عنوان تهیه کننده اجرایی فهرست شده است. اپل همچنین با شرکت Bad Robot production که برای J.J. Abrams می باشد ، بر روی سریال Lisey’s Story همکاری می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*