TikTok تأیید کرد که آزمایش ویژگی TikTok Stories در حال انجام است


امید دلیری 18 مرداد 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

TikTok تأیید کرد که آزمایش ویژگی TikTok Stories در حال انجام است. ممکن است توییتر ویژگی Stories خود که به Fleets معروف است را تعطیل کرده باشد. اما قالب Stories همچنان برای سایر پلتفرم های اجتماعی جذاب به نطر می رسد. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

TikTok به تازگی تأیید کرده است که ویژگی جدیدی به نام TikTok Stories در حال آزمایش است. این ویژگی راه های بیشتری را برای زنده نگه داشتن ایده های خلاقانه ارائه می کند. این شرکت خاطرنشان می کند که این ویژگی جدید ، گزینه دیگری خواهد بود. در واقع این ویژگی جایگزین ابزارهای موجود مانند  ، Duets ، Stitch و LIVE نیست. این پلتفرم محبوب اجتماعی هنوز نگفته است که آزمایش ویژگی جدیدچقدر طول می کشد یا آیا منجر به راه اندازی عمومی می شود یا خیر.

آیا Stories در TikTok موفق خواهد بود ؟

با این حال ، ما می دانیم که این آزمایش چند روز طول می کشد نه چند هفته یا چند ماه. ویژگی TikTok Stories توسط Matt Navarra مشاور رسانه های اجتماعی کشف شد. او اغلب در میان اولین کسانی است که ویژگی های جدیدی را در اپلیکیشن های اجتماعی پیدا می کند. او در این مورد گفته است که چندین نوآموز تصاویری از این ویژگی را برای او فرستاده اند. اما در ابتدا مشخص نبود که این یک فریب است یا خیر. البته زمان بندی این موضوع نیز تا حدودی مشکوک بود. چرا که توییتر به تازگی Fleets را تعطیل کرده بود. با وجود محبوبیت Stories در سایر اپلیکیشن های محبوب مانند Snapchat ، Instagram ، توقف Fleets یک مثال نسبتاً برجسته از عدم موفقیت Stories در بستر اجتماعی بود.

از تصاویر و ویدئوهای TikTok Stories در حال اجرا ، ویژگی را مبینیم که برای کاربران Stories در سایر سیستم عامل ها آشنا به نظر می رسد. کاربران می توانند روی دکمه دوربین از نوار ناوبری جدید در سمت چپ صفحه ضربه بزنند تا اولین Story خود را ایجاد کنند. سپس از ابزارهای رایج مانند ابزارهایی برای افزودن متن یا برچسب ، درج صداها و حتی استفاده از جلوه ها بر روی محتوای خود استفاده کنند. مانند سایر سیستم عامل ها ، کاربران می توانند فیلم ضبط کنند یا عکس بارگذاری کنند.

جایی که نسخه TikTok Stories متمایز می شود این است که به کاربران امکان می دهد در مورد محتوای سازنده به صورت عمومی اظهار نظر کنند. این پلتفرم توضیح داده است که این نظرات عمومی هستند. زیرا دوستان مشترک می توانند نظرات یکدیگر را ببینند. همچنین یک برگه دیگر وجود دارد که در آن می توانید تعداد افرادی که یک Story را مشاهده کرده اند و اینکه آیا شما آن کاربران را دنبال می کنید یا نه مشاهده کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*