اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات در بخش فروشگاه خود می باشد


امید دلیری 19 مرداد 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات در بخش فروشگاه خود می باشد. اپلیکیشن اجتماعی محبوب با این اقدام در تجارت الکترونیکی خود (Instagram Shops) سرمایه گذاری می کند. این شرکت می گوید در حال آزمایش قالب جدید است. قالبی که هم شامل تصاویر تک و هم گزینه ای برای پست کاروسل (Carousel) است. این پلتفرم با تبلیغات منتخب مستقر در ایالات متحده در آستانه توسعه به بازارهای دیگر در ماه های آینده می باشد. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

تبلیغات در فروشگاه اینستاگرام

اولین بار سال گذشته اینستاگرام فروشگاههای خود را به عنوان بخشی از تلاش بیشتر خود در فیس بوک معرفی کرد. اینستاگرام بستر اجتماعی خود را نه تنها مکانی برای ارتباط با دوستان و دنبال کردن مارک های مورد علاقه ، بلکه مقصدی برای خرید آنلاین با تجربه خرید یکپارچه ساخت. به طور طبیعی این نوع ابتکار شبیه به مدل تبلیغاتی فیس بوک می باشد. این شرکت می گوید مانند سایر محصولات تبلیغاتی اینستاگرام ، تبلیغات در فروشگاه اینستاگرام با مدل حراج راه اندازی می شود. تبلیغات فقط در تلفن همراه نمایش داده می شوند. زیرا برگه Instagram Shop فقط برای گوشی ها در دسترس است.

تعداد تبلیغاتی که یک فرد می بیند ، بر اساس نحوه استفاده از اینستاگرام و تعداد افرادی است که در برگه اینستاگرام خرید می کنند. این شرکت قصد دارد حس مصرف کنندگان را در این زمینه کنترل کند تا تبلیغات و محتوا متعادل شود. در ابتدا ، اینستاگرام با تعدادی از تبلیغ کنندگان آمریکایی کار می کند. آن ها فروش محصول خود را آزمایش کرده و بازخورد آن را ارائه می دهند. از جمله برند های Away ، Donny Davy ، Boo Oh ، Clare paint ، JNJ Gifts ، DEUX و Fenty Beauty. این برند ها جزء محبوب ترین برند هایی هستند که کاربران اینستاگرام دوست دارند از آنها خرید کنند. این برند ها در زمینه های زیبایی ، دکوراسیون منزل ، محصولات حیوانات خانگی ، مسافرت و موارد دیگر فعالیت می کنند.

اینستاگرام هنوز زمان دقیقی برای راه انداری تبلیغات در فروشگاه خود را در اختیار عموم قرار نداده است. اما می گوید برنامه این است که طی چند ماه آینده قالب جدید را برای تبلیغ کنندگان در سایر بازارهای غیرآمریکایی گسترش دهد. برگه Instagram Shops یکی از موارد بحث برانگیز اینستاگرام در سال های اخیر بوده است. زیرا این برگه جایگزین برگه محبوب Activity در ردیف ناوبری پایین شده است. تغییری که باعث شد اینستاگرام نسبت به گذشته تمرکز بیشتری در زمینه تجاری داشته باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*