انتشار ریمستر بازی Life is Strange تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد


Matin 23 مرداد 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی اصلی Life is Strange و پیش درآمد آن به نام Before the Storm قرار است برای نسل 9 عرضه شوند. عرضه دوباره این دو بازی در یک مجموعه به نام Life is Strange Remastered  Collection انجام خواهد شد. این بازی قرار بود در 30 سپتامبر امسال عرضه شود. حال از تیم سازنده مطلبی منتشر شده‌است. این گروه اعلام کردند که انتشار ریمستر بازی Life is Strange یک سال به عقب افتاده است.

این گروه گفته:

پاندمی باعث شد تا اتفاقات و تغییرات زیادی در جهان رخ دهد. به همین دلیل ما هم مجبور شدیم تا فاصله بین دو بازی  True Colors و Remastered Collection را زیاد کنیم.

ادامه این سری بازی به نام True Colors در همان روز مقرر عرضه خواهد شد. این بازی قرار است در 10 سپتامبر (19 شهریور) عرضه شود. در همین نامه نیز اعلام شد که بسته الحاقی این بازی به نام Life is Strange: Wavelengths در 30 سپتامبر (29 شهریور) عرضه خواهد شد. در داستان این بسته الحاقی نیز شما در نقش اِستِف بازی خواهید کرد. او تبدیل به یک دی جی در رادیو شده و به شنوندگان D20- powered advice می‌دهد. عرضه این بسته الحاقی نیز بسیار سریع بعد از عرضه بازی اصلی است. با اینکار شما پس از اتمام داستان اصلی می‎‌توانید به آن بپردازید.

 سری بازی Life is Strange یکی از بهترین بازی‌های تصمیم‌گیری هستند.

این بازی‌ها با چالش‌هایی که شما را روبرو می‌سازند به شدت جذاب هستند. حال اینکه ریمستر بازی با تأخیر مواجه خواهد شد کمی ناراحت کننده است. به علت اینکه بسیاری از افراد این بازی را تجربه نکرده‌اند و شاید می‌خواستند روی کنسول نسل 9 خود اجرا کنند. البته لازم به ذکر است که تجربه نسل 9 این بازی آنچنان متفاوت از نسل 8 به نظر نمی‌رسد. اما به هرحال ارزش امتحان را دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*