فیلم Finch در تاریخ 5 نوامبر در +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 24 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم Finch در تاریخ 5 نوامبر در +Apple TV پخش می شود. اپل اعلام کرده است که این فیلم علمی-تخیلی ، جمعه 5 نوامبر در بر روی اپل تی وی در دسترس قرار می گیرد. در این فیلم ستاره ی محبوب و نام آشنای سینما Tom Hanks حضور دارد.

فیلم Finch داستان یک مرد ، یک روبات و یک سگ را روایت می کند. آن ها در یک ماجراجویی قدرتمند و پر تحرک در جستجوی یک مرد می باشند. این امر برای اطمینان آن مرد از مراقبت از سگ محبوبش بعد از اینکه بمیرد انجام می شود. Tom Hanks نقش Finch را در این فیلم بازی خواهد کرد. او یک مهندس رباتیک و بازمانده از یک رویداد خورشیدی فاجعه بار که جهان را ویران کرده می باشد. Caleb Landry Jones نقش رباتی را بازی می کند که فینچ برای مراقبت از سگش به نام Goodyear می سازد.

این سه نفر سفری خطرناک را در غرب متروک آمریکا آغاز می کنند. فینچ تلاش می کند تا به ربات خود که خودش را Jeff می نامد ، شادی و شگفتی نشان دهد که زنده بودن به چه معناست. سفر آنها با چالش ها و طنزهای مختلفی همراه است. اپل در مورد فیلم Finch گفته است که برای فینچ سخت است که همراه Jeff و Goodyear بتوانند با خطرات دنیای جدید کنار بیایند. Robert Zemeckis ، Luck Sapochnik ، Andy Berman ، Adam Merims و Jeb Brody تهیه کنندگان این فیلم می باشند.

 Kevin Misher ، Jack Rapke و Jacqueline Levine از دیگر تهیه کنندگان فیلم Finch می باشند. این فیلم توسط Miguel Sapochnik کارگردانی و بر اساس فیلمنامه Ivor Powell ساخته شده است. این فیلم به لیست فزاینده ای از فیلم های معتبر در +Apple TV می پیوندد. از جمله پروژه قبلی Tom Hanks یعنی Greyhound و فیلم آینده Emancipation با حضور Will Smith.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*