+Apple TV ویدئوی جدیدی از سریال Mr.Corman با حضور Josh Gordon-Levitt منتشر کرد


امید دلیری 25 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV ویدئوی جدیدی از سریال Mr.Corman با حضور Josh Gordon-Levitt منتشر کرد. اپل ویدئوی جدیدی از سریال درام تلویزیونی خود منتشر کرده است. در این ویدئوی ستاره ی سریال Josh Gordon-Levitt ، آهنگ When Me Met را می خواند.

ویدئوی جدید و جذاب سریال Mr.Corman

مدت زمان ویدئوی جدید سریال Mr.Corman ، چهار دقیقه می باشد که در یوتیوب منتشر شده است. Josh Gordon-Levitt در این ویدئو یکی از آهنگ های این سریال را بصورت کامل می خواند. او آهنگی به نام When Me Met را همراه با مادرش می خواند. خواندن این آهنگ هنگامی شروع می شود که جفت آنها در یک ماشین برای یکدیگر می خوانند. خواندنی که قبل از اینکه صحنه به خانه ، باغ و پشت بام فانتزی منتقل شود ، انجام می شود. در واقع قبل از بازگشت به واقعیت. با توجه به توضیحات این ویدئو ، واقعیت برای Josh همیشه آفتاب و رنگین کمان نیست. اما تخیلات جادویی موسیقی هرگز دور از دسترس نیست.

سریال Mr.Corman ، داستان Josh Corman را دنبال می کند که Joseph Gordon-Levitt نقش او را بازی می کند. او در یک مدرسه دولتی در San Fernando ، کلاس پنجم را تدریس می کند. نامزد سابق او Megan ، او را ترک کرده و دوست دبیرستانش Victor پیش او آمده است. او می داند که چیزهای زیادی دارد شکرگزار باشد. او می بیند که با وجود اضطراب و تنهایی ، در حال تلاش است. اما سوء ظن پیدا می کند که انسان بی مصرفی است. این نمایشنامه به به طور خنده دار ، زیبا و عمیقاً صمیمانه ، در مورد نسل 30 ساله معاصر صحبت می کند.

Gordon-Levitt علاوه بر بازیگری ، كارگردانی این سریال درام اپل تی وی را هم بر عهده دارد. Bruce Eric Kaplan ، Ravi Nandan و Inman Young به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال فعالیت می کنند. Pamela Harvey-White هم به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند. Joseph Gordon-Levitt با این سریال پس از مدتی به تلویزیون بازگشته است. او کار خود را با چندین سریال از جمله 3rd Rock from the Sun آغاز کرد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*