فیس بوک به زودی ویژگی Facebook Reels را در ایالات متحده آزمایش می کند


امید دلیری 28 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیس بوک به زودی ویژگی Facebook Reels را در ایالات متحده آزمایش می کند. این شرکت صبح امروز اعلام کرد که آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز خواهد کرد. ویژگی که به کاربران فیس بوک اجازه می دهد محتوای ویدئویی کوتاه را مستقیماً در News Feed یا در گروه های فیس بوک ایجاد و به اشتراک بگذارند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

ادامه ی جنگ و رقابت فیس بوک با TikTok

آزمایش Facebook Reels پیرو آزمایش هایی است که در اوایل سال جاری در هند ، مکزیک و کانادا آغاز شد. آزمایش هایی با تمرکز بر ارائه فیلم های کوتاه به کاربران فیس بوک ، از جمله به اشتراک گذاری کلیپ های کوتاه موجود اینستاگرام. علاوه بر این ، فیس بوک می گوید یک ویژگی جدید را نیز آزمایش می کند. ویژگی که به سازندگان اینستاگرام در ایالات متحده این امکان را می دهد تا Reels اینستاگرام خود را به عنوان محتوای توصیه شده در فیس بوک نشان دهند.

با راه اندازی ویژگی Facebook Reels ، مکانهای زیادی وجود خواهد داشت که کاربران می توانند Reels را از طریق فیس بوک ایجاد کنند. می توانید هنگام پیمایش News Feed یا هنگام تماشای Reels بر روی دکمه Create در بخش Reels ضربه بزنید. همچنین با ضربه زدن روی گزینه Reels در بالای News Feed خود ، می توانید آن را ایجاد کنید. در این بخش ، کاربران به مجموعه ای استاندارد از ابزارهای ایجاد مشابه اینستاگرام دسترسی خواهند یافت. از جمله ابزارهای ضبط ویدئو ، انتخاب موسیقی ، وارد کردن عکس های دوربین و اضافه کردن متن.

فیس بوک به وبسایت TechCrunch گفته در حال حاضر بیشتر ویژگی های Instagram Reels در Facebook Reels نیز در دسترس خواهد بود. اما سایر ویژگی ها مانند Remix به مرور زمان اضافه می شوند. رابط کاربری Reels نیز ممکن است در طول زمان تغییر کند. به این ترتیب بسته به بازخورد کاربر ، تا حدودی متفاوت از Reels در اینستاگرام باشد. پس از ایجاد Reels ، می توانید آن را به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*