پیش نمایش جدید سریال Foundation منتشر شد


امید دلیری 30 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش جدید سریال Foundation منتشر شد. +Apple TV پیش نمایش جدیدی از سریال آینده ی خود را پیش از پخش اولین قسمت آن منتشر کرد. این پیش نمایش به ایجاد روحیه قبل از پخش سریال در اواخر پاییز کمک می کند.

ایجاد پیش زمینه توسط اپل در ذهن کسانی که منتظر پخش این سریال می باشند

سریال Foundation براساس رمان های برنده جایزه نوشته ی Isaac Asimov ساخته شده است. این سریال که مدتها انتظار آن را می کشید ، گروهی از تبعیدی ها را در سفری برای نجات بشریت و بازسازی تمدن دنبال می کند. این سریال توسط Josh Friedman و David S. Goyer نوشته شده است. این دو علاوه بر نویسندگی ، به عنوان تهیه کنندگان این سریال هم فعالیت می کنند. از ستارگان این سریال می توان Jared Harris و Lee Pace را نام برد. Jared Harris به تازگی در سریال Chernobyl حضور داشته است. Lee Pace هم در سریال Halt and Catch Fire حضور داشته است.

در ابتدا اعلام شد که یک مجموعه سه گانه از Foundation ، در ماه سپتامبر به +Apple TV خواهد آمد. این اقدام حتی قبل از افزودن چهار رمان دیگر به این مجموعه هم غیرقابل تصور بود. این بیشتر به این دلیل است که Isaac Asimov بیش از شخصیت ها ، به ایده ها علاقه داشت. همچنین او ترجیح می داد تا داستان تاریخی آینده خود را هزار سال طول بدهد.

David S Goyer تهیه کننده این سریال ، در مصاحبه ای با Hollywood Reporter در مورد حرفه فیلم سازی صحبت کرد. او در این مصاحبه گفت: اپل با خنده از من پرسید که آیا می توانم این مجموعه را مختصر کنم ؟ من گفتم: این یك بازی شطرنج 1000 ساله بین Hari Seldon و امپراتوری و همه پیاده ها و سربازان بین آنها است. اما برخی از پیاده ها و سربازان در طول این حماسه در نهایت پادشاه و ملكه می شوند.

در ژانویه سال 2020 ، سریال Foundation به بزرگترین تولید کشور ایرلند تبدیل شد. این سریال با فیلم بردازی از بیش از 500 نفر در ایرلند جنوبی ، بزرگترین تولید ایرلند شناخته شد. در ماه مارس همان سال ، تولید این سریال متوقف شد. زیرا کشورها شروع به قرنطینه و ممنوعیت تردد برای مقابله با ویروس COVID-19 کردند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*