Tim Robbins به جمع بازیگران سریال Wool پیوست


امید دلیری 30 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Tim Robbins به جمع بازیگران سریال Wool پیوست. +Apple TV همچنان در حال تکمیل بازیگران سریال آینده خود می باشد. بازیگر برنده اسکار قرار است نقش مقابل Rebecca Ferguson را بازی کند.

سریال Wool بر اساس پرفروش ترین مجموعه دیستوپی نیویورک تایمز یعنی Silo ساخته می شود. داستان این سریال در دنیایی مخروبه اتفاق می افتد. دنیایی که در آن افراد برای زنده ماندن مجبور به زندگی در زیر زمین هستند. داستان حول محور جامعه ای می گذرد که در سیلویی زندگی می کنند که صدها داستان را به زمین منتقل می کند.

وبسایت Deadline گزارش جدیدی در رابطه با این سریال منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، Tim Robbins نقش Bernard ، رئیس فناوری اطلاعات silo را بر عهده خواهد گرفت. در واقع او نقش مقابل Juliette با بازی Rebecca Ferguson را خواهد داشت. Juliette به عنوان یک مهندس سخت کوش توصیف می شود و باید با قوانین متعدد silo کنار بیاید.

وبسایت Deadline به جوایزی که Tim Robbins موفق به کسب آن ها شده ، اشاره کرده است. از جمله :

  • بهترین بازیگر نقش مکمل مرد – اسکار
  • بهترین بازیگر نقش مکمل مرد – گلدن گلوب
  • بهترین بازیگر نقش مکمل مردانجمن صنفی بازیگران
  • بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال – گلدن گلوب 

Graham Yost فیلمنامه نویس نامزد جایزه Emmy ، نویسنده ی سریال Wool خواهد بود. او نویسنده ی سریال های Band of Brothers و Justified بوده است. Morten Tyldum نامزد جایزه اسکار کارگردان این سریال خواهد بود. او کارگردان سریال های Defending Jacob و The Imitation Game بوده است. Rebecca Ferguson ، Graham Yost ، Morten Tyldum و Howey در کنار Remi Aubuchon ، Nina Jack و Ingrid Escajeda تهیه کنندگان این سریال آینده اپل تی وی خواهند بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*