سریال Bad Monkey برای +Apple TV در راه است


امید دلیری 31 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Bad Monkey برای +Apple TV در راه است. غول فناوری سفارش تولید سریال درام ده قسمتی جدیدی را داده است. سریالی که Vince Vaughn در آن حضور دارد و داستان آن در مورد کارآگاهی در فلوریدای جنوبی می باشد.

سریال Bad Monkey داستان فردی به نام Andrew Yancy را روایت می کند. کارآگاه سابقی که درجه ی او به بازرس رستوران تنزل یافته است. او پس از اینکه یک توریست بازویی بریده را کشف می کند ، وارد دنیایی از حرص و طمع و فساد می شود. دنیایی که زمین و محیط فلوریدا و باهاما را تحت تأثیر قرار می دهد. Vince Vaughn نقش Andrew Yancy را بازی خواهد کرد.

اپل در اطلاعیه ای در مورد سریال Bad Monkey گفت : بله ، یک میمون وجود دارد. این سریال بر اساس کتاب پرفروش New York Times به همین نام از Carl Hiaasen ساخته می شود. نویسندگی این سریال بر عهده Bill Lawrence که نامزد دریافت جایزه Emmy هم شده بود ، می باشد. Bill Lawrence نامی آشنا برای بینندگان +Apple TV می باشد. چرا که او از نویسندگان سریال محبوب اپل تی وی یعنی Ted Lasso بوده است.

Vince Vaughn و Bill Lawrence تهیه کنندگان سریال Bad Monkey خواهند بود. این دو نفر تولید این سریال را از طریق شرکت Doozer Productions انجام می دهند. از دیگر تهیه کنندگان این سریال می توان Matt Tarses ، Jeff Ingold و Liza Katzer را نام برد. این سریال بصورت انحصاری منحصراً در +Apple TV پخش خواهد شد. زمان تولید یا زمان پخش این سریال هنوز اعلام نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*