Facebook تماس های صوتی و تصویری را به اپلیکیشن پرچمدار خود باز می گرداند


امید دلیری 2 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Facebook تماس های صوتی و تصویری را به اپلیکیشن پرچمدار خود باز می گرداند. غول شبکه اجتماعی بار دیگر قابلیت ارتباطات اپلیکیشن ها و پلتفرم های مختلف خود را تغییر می دهد. چرا که اپلیکیشن اصلی فیس بوک از ویژگی های تماس صوتی و تصویری که قبلاً در Messenger اجرا شده بود ، پشتیبانی خواهد کرد. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

به گزارش Bloomberg ، کاربران به زودی در کشورهای منتخب از جمله ایالات متحده ، می توانند مستقیماً از طریق اپلیکیشن Facebook تماس صوتی و تصویری برقرار کنند. به گفته Connor Hayes مسئول مدیریت محصول در پیام رسان فیس بوک ، این آزمایش به منظور ارائه تجربه کاربری ساده است. تجربه ای که موانع دسترسی به ویژگی های اصلی را کاهش می دهد. این شبکه اجتماعی معمولاً تماس های صوتی و تصویری از طریق Messenger ارائه می دهد.

Messenger یک سرویس پیام رسانی می باشد. این سرویس قبل از جدا شدن در سال 2014 ، بخشی از برنامه اصلی فیس بوک بود. از زمانی که Messenger به یک سرویس و اپلیکیشن جداگانه تبدیل شد ، کاربران مجبور شدند بین آن و دیگر اپلیکیشن های فیس بوک حرکت کنند. مثلاً برای استفاده از ویژگی های مختلف مانند پیام خصوصی ، شبکه های اجتماعی و تماس صوتی و تصویری.

ادغامی که Facebook به تازگی انجام می دهد ، بخشی از تلاش گسترده تر برای پیوند دادن خدمات فیس بوک است. سال گذشته ، این شرکت اقدام به پشتیبانی از پیام های بین Messenger و اینستاگرام کرد. پروژه ای که انتظار می رود در آینده به WhatsApp برسد. فیس بوک همچنین نسخه محدودی از صندوق پیام های Messenger را در اپلیکیشن فیس بوک آزمایش می کند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*