تریلر گیم پلی بازی Vertigo از روی فیلم آلفرد هیچکاک منتشر شد


Matin 3 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین تریلر از گیم پلی بازی Vertigo عرضه شد. این بازی که از روی یک اثر به همین نام ساخته آلفرد هیچکاک ساخته شده در E3 معرفی شد. «ساخته شده توسط استودیو Pendula این بازی یک مورد اختصاصی بر اساس شاهکار آلفرد هیچکاک به نام Vertigo است.» طبق گفته سازنده دقیقاً قرار نیست داستان فیلم سینمایی به طور دقیق بیان شود اما قرار است موارد مشترک زیادی بین این دو وجود داشته باشد.

تریلر گیم پلی بازی Vertigo را اینجا ببینید:

 

خب همانطور که مشخص است این تریلر بیشتر باعث ایجاد سؤال می‌شود تا اینکه به سؤالات پاسخ دهد. Josue Monchan طراح داستان در Pendulo می‌گوید:

پس زمینه بازی تقریباً همان چیزی است که در فیلم مشاهده می‌شود. وابستگی، دیوانگی، دخالت، هویت و گیج شدن میان واقعیت و تخیل مواردی هستند که در هر دو وجود دارند.

برای اینکه شما از این تجربه لذت ببرید باید چند خط زمانی را دنبال کنید. با اینکار شما می‌توانید واقعیت را از خاطره فریب دهنده جدا کنید. این بازی بیشتر یک نامه عاشقانه به اثر هنری هیچکاک است تا یک بازگویی داستان. مُنچن در ادامه می‌گوید:

ورتگیو تنها مرجع ما نیست. برای مثال اینکه روان درمانی یکی از هسته‌های داستان است نشانی از Spell Bound دارد. برخی کارکترها مشابه شخصیت‌هایی از Rebecca یا سایکو و دیگر موارد هستند.

بازی ورتیگو بر اساس فیلم آلفرد هیچکاک قرار است در آخر امسال برای کنسول‌های نسل 8، نسل9، پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه شود.

به طور کلی بازی‌های زیادی از روی فیلم‌های این سبکی منتشر نمی‌شوند.

بیشتر بازی‌ها بر اساس فیلم‌های ابر قهرمانی هستند تا فیلم‌های آلفرد هیچکاک. اما نمی‌توان گفت که لزوماً امکان دارد این کار بد باشد. به دلیل اینکه نوآوری به هرروی در صنعت سرگرمی لازم است و این نیز یک کار جدید است. امیدواریم که بازی ورتیگو مانند فیلمش زیبا و گیرا باشد و بتواند توجه بازی‌سازان را به اینکار جلب کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*