تاریخ عرضه بازی Jurassic World Evolution 2 مشخص شد


Matin 4 شهریور 1400 مدت 1:30 دقیقه

در گیمزکام امسال تاریخ عرضه بازی Jurassic World Evolution 2 اعلام شد. این بازی قرار است در 9 نوامبر (18 آبان) به طور رسمی عرضه شود. این بازی یک دنباله برای نسخه اصلی در سال 2018 است. گیم‌پلی آن نیز به حالت مدیریت پارک بوده و شامل بسیاری از دایناسورهای جدید می‌شود.

البته چیز زیادی از گیم‌پلی بازی منتشر نشد. ولی سازنده این بازی، Frontier Developements، تأییرد کرد که بخش داستانی مانند سابق وجود دارد. همینطور اینکه قابلیت افزایش ساخت و ساز و بیش از 75 دایناسور به همراه انواع مختلفی از موجودات ماقبل تاریخ نیز حضور دارند.

در آخر در کنار تاریخ عرضه بازی Jurassic World Evolution 2 یک تریلر نیز نشان داده شد. تریلر را اینجا مشاهده کنید:

یکی از بخش‌های اضافه شده بخش What if  است. حالتی که در آن یک بحران را در پارک ژوراسیک به شما نشان خواهد داد. این حالت همان سبک خاص فیلم‌های پارک ژوراسیک را برای شما زنده خواهد کرد.

Jurassic World Evolution 2 برای کنسول‌های نسل 8 و 9 به همراه پی سی عرضه خواهد شد.

خلاقیت در بازی‌های ویدئویی انتها ندارد. حال یکی از جالب‌ترین تجربه‌ها می‌تواند تجربه مدیریت پارک ژوراسیک باشد.

اگرچه که شماره اول آنطور که باید موفقیت کسب نکرد اما به هرحال پتانسیل زیادی داشت. طرفداران پارک ژوراسیک به شدت از آن استقبال کرده و انتظارات زیادی از Jurassic World Evolution 2 دارند. اینکه این بازی به سبک استراتژی است به نوبه خود جالب است. به دلیل اینکه بیشتر بازی‌های اقتباسی از فیلم‌ها در سبک سوم شخص هستند تا استراتژی. اما باید دید که آیا این بهبودها نسبت به نسخه قبل به کمک این بازی می‌آید یا نه. به دلیل اینکه پتانسیل خوبی دارد و تنها نیاز به کمی جذابیت بیشتر دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*