اولین پیش نمایش فیلم Come From Away منتشر شد


امید دلیری 7 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین پیش نمایش فیلم Come From Away منتشر شد. +Apple TV اولین پیش نمایش فیلم موزیکال برادوی را پیش از پخش آن در 10 سپتامبر منتشر کرد.

اولین پیش نمایش فیلم Come From Away بمدت 70 ثانیه می باشد. این پیش نمایش داستان واقعی 7000 مسافر را نشان می دهد. مسافرانی که در تاریخ 11 سپتامبر 2001 در یک شهر کوچک در حالی که پروازها متوقف شده بودند ، گیر کرده بودند. این پیش نمایش ترس مسافران را نشان می دهد. همچنین اهالی محلی را نشان می دهد که غرق در تلاش برای کمک به مسافران می باشند.

فیلم Come From Away داستان 7000 نفر را که پس از متوقف شدن پروازها در 11 سپتامبر 2001 در شهر کوچک Newfoundland گیر افتاده اند ، دنبال می کند. نسخه فیلمبرداری این نمایش موزیکال برنده جوایز Tony و Olivier شده است. این نسخه در تئاتر Gerald Schoenfeld در ماه May ضبط شد. این ضبط با مخاطبانی شامل کارگران خط مقدم و بازماندگان 11 سپتامبر انجام شده است. اپل در رابطه با این فیلم متنی را منتشر کرده است :

مردم Newfoundland از مسافرانی که از راه دور به جامعه آن ها آمده اند ، به مهربانی استقبال می کنند. مسافران و افراد محلی به طور یکسان اتفاقاتی را رقم می زنند. اتفاقاتی مثل پیدا کردن عشق ، خنده و امید جدید در پیوندهای بعید و پایداری.

در نسخه فیلمبرداری شده بازیگرانی مثل Petrina Bromley ، Jenn Colella ، De’Lon Grant ، Joel Hatch و Tony LePage حضور دارند. علاوه بر آن ها ، Caesar Samayoa ، Q. Smith ، Astrid Van Wieren ، Emily Walton ، Jim Walton Sharon Wheatley و Paul Whitty هم حضور دارند. کتاب ، موسیقی و اشعار اصلی فیلم Come From Away توسط Irene Sankoff و David Hein نوشته شده است. آنها همچنین تهیه کنندگی اجرایی را در کنار Jon Kamen ، Dave Sirulnick و Meredith Bennett انجام خواهند داد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*