فصل اول سریال Home Before Dark بصورت رایگان در +Apple TV قرار گرفت


امید دلیری 7 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فصل اول سریال Home Before Dark بصورت رایگان در +Apple TV قرار گرفت. سه هفته پس از اتمام فصل دوم این سریال ، اولین فصل آن بصورت رایگان بر روی سرویس تلویزیونی اپل قرار گرفت . اکنون علاقه مندان می توانند این سریال رمزآلود دراماتیک را بدون اشتراک در +Apple TV تماشا کنند.

حساب رسمی Apple TV در توییتر ، این خبر را اعلام کرد. خبری مبنی بر این که هرکسی می تواند فصل اول سریال Home Before Dark را به صورت رایگان تماشا کند. این سریال را می توان با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی +Apple TV بدون اشتراک یا حالت آزمایشی مشاهده کرد. هر چند که این طرح فقط برای مدت محدود نامعلوم می باشد. اپل تی وی در توییتی نوشت که به مدت محدود ، می توانید اولین فصل سریال Home Before Dark را تماشا کنید.

سریال Home Before Dark براساس داستان واقعی خبرنگار جوان Hilde Lysiak ساخته شده است. داستان این سریال ، او را طی یک سری تحقیقات در یک شهر مرموز دنبال می کند. به دنبال وقایع فصل یک ، افراد شخصیت هایی را انتخاب می کنند که علیه یک شرکت قدرتمند می جنگند. Brooklynn Prince و Jim Sturgess در این سریال به عنوان روزنامه نگار پدر و دختر بازی می کنند. Hilde Lysiak می خواهد رمز و راز یک کودک گمشده را کشف کند. اما اتفاقات جدید در شهر او را وادار می کند تا یک مسئله زیست محیطی در حال ظهور را بررسی کند.

در حالی که مشاهده فصل اول سریال Home Before Dark رایگان است ، فصل دوم فقط برای کسانی که اشتراک دارند در دسترس است. این سریال شامل 10 قسمت یک ساعته است. تهیه این سریال توسط استودیوهای تلویزیونی Anonymous Content و Paramount Television انجام شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*