یکی از شخصیت های سریال Ted Lasso آیفون بدون ناچ در دست دارد


امید دلیری 8 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

یکی از شخصیت های سریال Ted Lasso آیفون بدون ناچ در دست دارد. به تازگی تصاویری در رابطه با فصل جدید این سریال در توییتر منتشر شده است. در این تصاویر ، یک آیفون بدون ناچ در دست یکی از شخصیت های این سریال کمدی +Apple TV قرار دارد. اما به احتمال زیاد آنها این اشتباه را ویرایش می کنند تا اینکه بخواهند محصول معرفی نشده ی خود را جایگزین کنند. 

سریال Ted Lasso سریالی بسیار محبوب اپل تی وی است و همچنان یکی از نقاط قوت سرویس پخش تلویزیونی اپل است. اما آخرین قسمت منتشر شده ی آن در توییتر با جنجال مواجه شده است. قسمت ششم با عنوان The Signal از فصل دوم ، ظاهراً یک آیفون بدون ناچ را نشان می دهد. در دو بخش مختلف این قسمت ، آیفون ها با رابط معمولی روی صفحه نمایش داده می شوند. اما بدون ناچ در بالای صفحه نمایش.

ممکن است برای اپل این امر راهی برای تبلیغ محصولات خود توسط شخصیت های اصلی در آیفون در نظر گرفته شود. اما بعید به نظر می رسد که اپل این راز و مسائل محرمانه ی خود را قبل از محصول مورد انتظار خود در ماه سپتامبر شکسته باشد. به احتمال زیاد عدم وجود ناچ یک اشتباه ویرایشی پس از تولید است. در یک تصویر نزدیک از یک آیفون ، واضح است که از روکش دیجیتال استفاده شده است. انتظار می رود که اپل به جای حذف کامل ناچ ، از ناچ کوچکتر در آیفون 13 استفاده کند.

Ted Lasso یکی از محبوب ترین نمایش های +Apple TV بوده است. این سریال تقریباً بلافاصله پس از پخش فصل اول برای فصل دوم تمدید شد. فصل سوم نیز قبل از شروع فیلمبرداری فصل دوم تمدید شد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*