فیلم Raymond and Ray با حضور Ewan McGregor و Ethan Hawke برروی +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 10 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم Raymond and Ray با حضور Ewan McGregor و Ethan Hawke برروی +Apple TV پخش می شود. فیلمی که دو برادر را در مراسم خاکسپاری پدر متجاوزشان دنبال می کند. این فیلم  به زودی برای اپی تی وی منتشر می شود.

در بیانیه مطبوعاتی اپل آمده است که فیلم Raymond and Ray بر روی برادران تمرکز دارد. زیرا آنها فرصتی را برای شروعی دوباره و زندگی نو در مراسم خاکسپاری پدرشان می بینند. Ewan McGregor و Ethan Hawke نقش این دو برادر را بازی می کنند. در این بیانیه آمده است : عصبانیت وجود دارد ، درد وجود دارد ، حماقت وجود دارد. ممکن است عشق وجود داشته باشد ، و قطعاً گور کندن وجود دارد. Apple Original Films اعلام کرده است که این فیلم جدید توسط استودیوی اپل تولید می شود.

فیلم Raymond and Ray توسط Rodrigo Garcia نوشته شده است. از جمله تهیه کنندگان این فیلم می توان به Alfonso Cuarn ، Bonnie Curtis و Julie Lynn از Mockingbird Pictures اشاره کرد. Ewan McGregor قبلا ً در مستند Long Way Up اپل بازی کرده است. مستندی که به شرح دوچرخه الکترونیکی در سراسر آمریکای جنوبی می پردازد.

+Apple TV میزبان تعداد بسیاری از فیلم ها مانند CODA یا Greyhound است. همانطور که اپل محتوای خود را افزایش می دهد ، همچنان به دنبال کیفیت بیش تر است. به این ترتیب این سرویس پروژه های بزرگ تر و مخاطب بیشتر جذب می کند. هنوز تاریخ انتشار فیلم جدید سرویس پخش تلویزیونی اپل اعلام نشده است. اما پس از انتشار ، در دسترس مشترکین +Apple TV قرار می گیرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*