مخفی کردن توییت های قدیمی یکی از برنامه های حریم شخصی توییتر می باشد


امید دلیری 13 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مخفی کردن توییت های قدیمی یکی از برنامه های حریم شخصی توییتر می باشد. به گزارش Bloomberg ، توییتر در حال برنامه ریزی برای ویژگی های جدید مربوط به حریم خصوصی است. ویژگی هایی که به کاربران امکان می دهد کنترل بیشتری بر دنبال کنندگان خود داشته باشند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

برنامه های توییتر برای افزایش حریم خصوصی کاربران

گفته می شود برنامه ریزی های توییتر شامل گزینه ای برای مخفی کردن توییت های قدیمی است. به این ترتیب سایر کاربران نمی توانند آن توییت ها را بعد از مدت زمان تعیین شده توسط صاحب حساب مشاهده کنند. این مدت زمان می تواند 30 ، 60 ، 90 روز یا یک سال کامل باشد. به گفته Bloomberg ، این برنامه ها برای راحتی بیشتر افراد در تعامل و اشتراک گذاری در توییتر است. مدیران توییتر آن را حریم خصوصی اجتماعی می نامند. همچنین آن را به نحوه مدیریت هویت و شهرت کاربران در شبکه اجتماعی مربوط می دانند.

تحقیقات داخلی در این شبکه اجتماعی نشان می دهد که بسیاری از کاربران اصول حفظ حریم خصوصی را درک نمی کنند. مثل خصوصی یا عمومی بودن حساب آنها که باعث می شود آنها کمتر در شبکه های اجتماعی مشارکت داشته باشند. زیرا نمی دانند که افراد دیگر چه چیزهایی را می توانند در مورد آن ها مشاهده کنند. برای مقابله با این امر ، توییتر شروع به درخواست دادن به کاربران می کند تا از ماه سپتامبر بررسی کنند که آیا حساب های آنها عمومی یا خصوصی هستند. مخفی کردن توییت های قدیمی هم می تواند به حفظ حریم خصوصی کمک بیشتری کند.

به جز مخفی کردن توییت های قدیمی ، تیم حفظ حریم خصوصی توییتر همچنین در حال کار بر روی تغییرات احتمالی دیگر می باشد. از جمله توانایی حذف دنبال کنندگان (نه بلاک کردن آنها) ، پنهان کردن توییت های لایک شده و حذف خود از یک مکالمه عمومی. توییتر برای برخی از این تغییرات ، زمان بندی خاصی ندارد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*